Gå til innhold

Nå kan du laste ned Crysis fra Ea Store!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Merkelig hvis det bare er en pre-load. På forsiden til EA Store står det at det er tilgjengelig for "direct download", og hverken der, på produktsiden eller noe sted i bestillingsprosessen står det noen dato det vil være tilgjengelig. Vil nesten kalle det villedende markedsføring.

*Edit* Det ER en pre-load. Min nedlasting er ferdig, og nå står det bare "releasing in 4 days 22 hours"... Latterlig.

Endret av tormoddf
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Såklart er det Pre-Load. Dere må nok vente som alle andre :p

Endret av medlem-105082
Skrevet

eeek dere gjør en tabbe, dere vet at spillet ikke blir deres for ode og eie ? Kan lastes ned en viss ganger og etter en periode så får du ikke lasta det ned lenger.

Tror nok jeg kjøper det fysiskt.

Skrevet
eeek dere gjør en tabbe, dere vet at spillet ikke blir deres for ode og eie ? Kan lastes ned en viss ganger og etter en periode så får du ikke lasta det ned lenger.

Du kan jo bare lagre filen på et par disker da, så har du den selv så lenge du vil.

Betaler du 6 dollar ekstra kan du få nedlastningsmulighet i 2 år, i stedet for 6 mnd.

Skrevet

Kjøpte det selv hos Platekompaniet.no.

Mye bedre å sitte med CD, cover og hele pakka fremfor å laste det ned, noe som tar litt tid..

Men hvor mye kostet det når dere bestilte pre-load versjonen?

Skrevet (endret)

Neh, jeg har spillet brent ut og lagt i boksen med viktige cd-er :), pluss alle cd-keys i en notepad på samme cd.

Liten digresjon, men tror Spaceworld og andre spillselgere vil tape mye fremmover med tanke på økningen av det elektroniske salget av spill.

Endret av akarno
Skrevet
For mye jeg betalte ca 550 kr. :cry:

Det var da svært dyrt. Hvor kjøpte du fra? EA Store skal vel ha 60 dollar for det, som ikke er så mye mer enn 300 kroner. Takk til lav dollarkurs ;)

Skrevet (endret)

Mye bedre å sitte med CD, cover og hele pakka fremfor å laste det ned, noe som tar litt tid..

Tipper du mener DVD, men det er ikke poenget mitt. Hvordan mener du at det er bedre å ha en fysisk disk? Da må du jo inn med denne hver gang du skal starte spillet. At det tar tid å laste ned spillet er heller ikke et særlig holdbart argument. Har du et 56.6-modem er det lite aktuelt å laste det ned, men med dagens bredbåndslinjer tar det gjerne ikke mer enn 1-3 timer. Det tar også litt tid å komme seg til å fra en butikk som selger spill og som kjent er det fullt mulig å gjøre andre ting i den tiden det tar å laste ned spillet.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe dette spillet eller ikke (fordi selv min maskinvare - som burde vært mer enn nok - går i fullstendig kneestående på relativt høy grafikk), men om jeg skal gå for det, blir det garantert i online store.

Edit: Hvordan klarte jeg å få "ikke" til å bli "i"...?

Endret av Bradbury
Skrevet (endret)

Tipper du mener DVD, men det er i poenget mitt. Hvordan mener du at det er bedre å ha en fysisk disk? Da må du jo inn med denne hver gang du skal starte spillet. At det tar tid å laste ned spillet er heller ikke et særlig holdbart argument. Har du et 56.6-modem er det lite aktuelt å laste det ned, men med dagens bredbåndslinjer tar det gjerne ikke mer enn 1-3 timer. Det tar også litt tid å komme seg til å fra en butikk som selger spill og som kjent er det fullt mulig å gjøre andre ting i den tiden det tar å laste ned spillet.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe dette spillet eller ikke (fordi selv min maskinvare - som burde vært mer enn nok - går i fullstendig kneestående på relativt høy grafikk), men om jeg skal gå for det, blir det garantert i online store.

Her var man nøye jah.. Du forstod godt hva jeg mente, men opp til deg om du vil være så pirkete...

Jeg sitter med 6 mb linje, ikke noe problem å laste det ned på noen timer..

Men synes det er greiere å installere det via CD og så evnt. crack'e spillet så jeg slipper ut og inn av spiller'n..

Edit: Det med å bruke tid fra og til en butikk for å kjøpe spillet.. Nå bestilte jeg fra webshopen, så får det i posten.. Så bruker bare 2 min på å hente det.. =)

Endret av _Daniel_
Skrevet

Jeg kommer i alle fall IKKE til å kjøpe det hos EA om de driver sånn teit reklame. Jeg (og sikkert alle andre) hadde inntrykk av at man kunne laste det ned og spille det nå, men så er det låst liksom.

Skrevet
Jeg kommer i alle fall IKKE til å kjøpe det hos EA om de driver sånn teit reklame. Jeg (og sikkert alle andre) hadde inntrykk av at man kunne laste det ned og spille det nå, men så er det låst liksom.

jeg flirer av folk som deg som sier

"Orker ikke å kjøpe, dårlig markedsføring"

Du vet like mye som meg, at du kommer til å gjøre det. siden EA er publiserer.

Skrevet

Jeg regner med at det er samme opplegg som steam. Man pre-nedlaster så man har alt klart til release? På release så kommer det en update som gjør at du kan spille spillet. Eller kan dere virkelig SPILLE med den versonen der?

Om sistnevnte er sant, så er det jævlig råttent gjort :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...