Gå til innhold

extrem fart på gpu vifta ved for mye O.C


Anbefalte innlegg

har et lite spørsmål om hvorfor i alle verdens dager vitfta på gpu går så SINNSYKT fort med en gang jeg starter maskin etter og ha klokka for langt? :mad:

 

kommer også hvis jeg har stillt rammen noe over 930 i bios..kjører på 4,0-4.1.4.2Ghz nekter plent og starte da høres bare ut som at en raket som tar av inni der he he noen som har peil på dette ;)

 

har prøvd alle minne innstillinger 200-266-333 på strapp

og alle valgene som kommer opp ved de valga der

 

PS:hvordan kan jeg få låst opp multipliereren går kunfra 6-9 på e6850 min

Endret av vectra94turbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har et lite spørsmål om hvorfor i alle verdens dager vitfta på gpu går så SINNSYKT fort med en gang jeg starter maskin etter og ha klokka for langt? :mad:

 

kommer også hvis jeg har stillt rammen noe over 930 i bios..kjører på 4,0-4.1.4.2Ghz nekter plent og starte da høres bare ut som at en raket som tar av inni der he he noen som har peil på dette ;)

 

har prøvd alle minne innstillinger 200-266-333 på strapp

og alle valgene som kommer opp ved de valga der

 

PS:hvordan kan jeg få låst opp multipliereren går kunfra 6-9 på e6850 min

 

bump bump folkens :whistle:

Lenke til kommentar

Vennligst prøv å samle spørsmål i en tråd og ikke lag en tråd for hvert spørsmål. Kan heller ikke forvente at du skal få svar i løpet et par timer, så ikke bump tråden!

 

har et lite spørsmål om hvorfor i alle verdens dager vitfta på gpu går så SINNSYKT fort med en gang jeg starter maskin etter og ha klokka for langt?

 

Vet ikke..

 

kommer også hvis jeg har stillt rammen noe over 930 i bios..kjører på 4,0-4.1.4.2Ghz nekter plent og starte da høres bare ut som at en raket som tar av inni der he he noen som har peil på dette

 

Klokket for langt kanskje? :roll:

 

PS:hvordan kan jeg få låst opp multipliereren går kunfra 6-9 på e6850 min

 

Går ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...