Gå til innhold

Max Payne blir film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele poenget med Max Payne er jo at det er et klisjéfyllt pisstake av hardkokte detektiv/hevn-historier fulle av dype, indre monologer.

Blir sikkert en morsom nok film - dersom de ikke plutselig forandrer hele premisset og ødelegger det på den måten, slik som de gjorde med Hitman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo nettopp oss gamlinger som skal vite at Marky Mark er Mark Wahlberg :)

Og ikke bare det han er jo broren til en eller annen Wahlberg i New Kids On the Block.

Mark startet Marky Mark & The Funky Bunch (har singel som selges hvis noe er interessert :))

Synd at ikke Mark skal directe filmen også, han gjør en kjempejobb med Entourage synes jeg.

Skrevet

Må vel ærlig talt si at jeg absolutt ikke liker tanken på Wahlerg som Max Payne. Har aldri hatt sansen for fyren.

Nå er kanskje vår alles kjære Mel Gibson litt for gammel, men rollen han gjorde i Payback må være den som ligner mest på Max Pyne.

Skrevet (endret)

Hva skjedde med den første Max Payne filmen? Er den blitt gjort om til denne Hollywood smørja, eller den fortsatt planlagt?

Max Payne film er gammelt nytt, men Markymark som Payne er nytt...og heller dumt spør du meg. Få Michael Madsen til å spille Max Payne, så snakker vi.

Link forresten.

Endret av ivellios
Skrevet
Hva skjedde med den første Max Payne filmen? Er den blitt gjort om til denne Hollywood smørja, eller den fortsatt planlagt?

Max Payne film er gammelt nytt, men Markymark som Payne er nytt...og heller dumt spør du meg. Få Michael Madsen til å spille Max Payne, så snakker vi.

Du tenker kanskje på Payne & Redemption?

Skrevet

Får håpe de får med satiren i spillet. Hele poenget med spillet var jo at det var en PARODI på hardkokte action\noir historier. Det verste de kan gjøre er å lage en straight actionfilm med seriøs handling, da blir jo hele poenget borte. :)

Skrevet (endret)

I spillsammenheng, er Max Payne sin histrorie langt fra noen klisje. Jeg elsker historien, med overdreven, melangkolsk dialog(noe av den store sjarmen til Max Payne), dype karakterer og den mørke humoren.

Max Payne, er et av mine største spillopplevelser noensinne og jeg gleder meg skikkelig til filmen. Jeg er bare glad Uwe Boll ikke skal regisere den jeg. :D

Endret av paulie154
Skrevet

Å dæven, Sam Lake er oppført som writer! Enig med zeox, det var bra! For dere som ikke vet, er Sam Lake han som skrev Max Payne. han ga også sitt utseende til karakteren.

Filmen kan sikkert bli grei, men har mine doubts. Er ikke mange spillbaserte filmer som er bra.

Skrevet (endret)

Nå er jo Max Payne basert (eller insperert er mer korrekt) på Sin City tegneserien. Så dere kan jo bare se den filmen. Mye bedre uansett.

Endret av AvidGamer
Skrevet
Å dæven, Sam Lake er oppført som writer! Enig med zeox, det var bra! For dere som ikke vet, er Sam Lake han som skrev Max Payne.

Da er det strengt tatt ikke så rart at han er oppført... Det står tross alt "Sam Lake (characters)", på samme måte som på oppføringen til den siste Batman-filmen står det "Bob Kane (characters)". Det betyr bare at det var Sam Lake og Bob Kane som i sin tid fant opp henholdsvis Max Payne og Batman. De har ingenting med screenplayet å gjøre.

Skrevet
Å dæven, Sam Lake er oppført som writer! Enig med zeox, det var bra! For dere som ikke vet, er Sam Lake han som skrev Max Payne.

Da er det strengt tatt ikke så rart at han er oppført... Det står tross alt "Sam Lake (characters)", på samme måte som på oppføringen til den siste Batman-filmen står det "Bob Kane (characters)". Det betyr bare at det var Sam Lake og Bob Kane som i sin tid fant opp henholdsvis Max Payne og Batman. De har ingenting med screenplayet å gjøre.

Ja, du har vel rett. Men artig å se navnet hans uansett *prøver å redde meg inn*

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...