Gå til innhold

Gears Of Wars: Har overgangen fra Xbox til Pc gått bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har fåt prøvd online? Kan ikke finne noen servere :thumbdown:

Jepp, prøvde såvidt online. Så bare 2 servere, og den jeg gikk inn på hadde lag spikes innimellom. Men etter det lille jeg prøvde virker det som om multiplayer kan bli rimelig kult, spørs da helt på lagkameratene man får. Det er vel også flere forskjellige modes, jeg prøvde bare vanlig team deathmatch eller hva de kaller det her.

 

edit: håper på flere servere ja

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Har GeoW på 360, men det har fått en stor ripe, så det er det stresset å komme forbi en spesiell del av spillet. Må slå av og på en god del ganger før det kommer seg forbi den delen. Heldigvis er det savet rett før. Men lurer på å heller kjøpe det på PC, siden det er så stress. Men bare en liten ting. Hvorfor kaller alle Gears of War for GoW? Etter det jeg har fått med meg er det God of War som er GoW, mens Gears of War er GeoW.

Stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Har GeoW på 360, men det har fått en stor ripe, så det er det stresset å komme forbi en spesiell del av spillet. Må slå av og på en god del ganger før det kommer seg forbi den delen. Heldigvis er det savet rett før. Men lurer på å heller kjøpe det på PC, siden det er så stress. Men bare en liten ting. Hvorfor kaller alle Gears of War for GoW? Etter det jeg har fått med meg er det God of War som er GoW, mens Gears of War er GeoW.

Stemmer ikke det?

 

Det mener jeg også. Mener å huske at det var en diskusjon her på forumet når det kom om forkortelsen var GOW eller Geow.

Lenke til kommentar
Har ett problem i spillet her som jeg har i Call of Duty 4 også. Jeg får lag spikes hele tiden. Men jeg skal ha bra nok maskin til å kjøre det nogent greit. Jeg har alt på low.

 

Mine specs:

Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB

Gainward GeForce 7600GT 256MB

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz

(Yay for copy paste. :innocent: )

 

Det samme prb har jeg også... lagger heletiden nesten... Uansett hva jeg setter video instillingene på...

 

Mine speces:

Windows Vista Ultimate

Intel C2D E6600 2.4GHz@3GHz

EVGA 680i

NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB

Corsair Dominator CM2X1024-6400C4D x2

 

Noen som har funnet ut noe lurt?

Lenke til kommentar

Jeg og kommunist vennen min har nettopp runda spillet på Co-op.

 

 

Funka hele veien =D

 

Vi prøvde litt Versus etterpå, drit artig det også =D

 

 

fikk en ide mens vi spilte, tenk om en hadde motorsagen (uten skudd, + han er locust) så hadde ca. 5-6 COG ingen våpen, og måtte springe ifra ham og gjemme seg osv.

 

Alle våpen og skudd er tatt fra banen, og det om å gjøre å overleve i 10-15min.

 

EN locust, 5-6 cog (han er Locust for å øke skrekk faktoren =D)

 

Gameplayen kunne ha hetet noe som "Chainsaw Massacre" eller noe sånt =D

 

 

 

Noen som er villig til å gjøre denne tingen til en virkelighet? =D

Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg er at V-sync ikke virker og at styringa er litt småbuggy.

 

Ser ikke ut som at man kan kjøre AA heller, med mindre man har vista, hvor tåpelig er ikke det? Mulig det går via drievere, har ikke testet det enda.

 

har du prøvd med tvungen v-sync i kontrollpanelet til skjermkortet, i windows?

 

Testet nå, alt funker perfekt. Men fortsatt idiostisk at MS skal drive på slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...