sablabra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ingen som skal spille nå altså? Jeg er inne på serveren nå i hvert fall, men det det blir fort litt kjedelig alene
chokke Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Få med hele GB og gå inn.. Gjør dette noen ganger i uka = Popper serveren blandt top 5. *grøss* . Den erfaringen jeg har med en hviss GB-Gommle (eller noe sånt) teller meget negativt for mitt inntrykk. Om alle oppfører seg som han så skal jeg holde meg unna.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg mener at om alle spiller på serveren, joiner mange nye osv.. Da blir serveren populær. Har selv ingen erfaring med GB, men veit de er mange som er aktive.
Ueland Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er jo aldri noen på serverne jo Nå er det forståvidt bare en server oppe å kjører da, #1 var ikke kraftig nok til å dra unna mange TF2-spillere, så da valgte vi å legge den ned til vi evnt får kraftigere maskinvare på plass.
sablabra Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Samme om det er 1 eller 100 servere når det ikke finnes en sjel på noen av dem... Noen som er med å spille på gamer.no-serveren i dag da? Tidspunkt?
teks Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er jo aldri noen på serverne jo Nå er det forståvidt bare en server oppe å kjører da, #1 var ikke kraftig nok til å dra unna mange TF2-spillere, så da valgte vi å legge den ned til vi evnt får kraftigere maskinvare på plass. Nå vet jeg ikke hva du mener med "mange", men det er strengt tatt ikke nødvendig å ha 24 max players. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg skulle gjerne sett flere bra servere med rundt 16 max players, som jeg anser som et mer passende antall i TF2 (8 mot 8). For mange spillere har veldig lett for å føre til rocket/granat-spam.
sablabra Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Spille klokka 21:00 i kveld da? Jeg er med i hvert fall... Får håpe det kommer inn en del folk da, er kjedelig om vi bare er noen få personer
Haunts Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) jeg er med jeg bare jeg hadde funnet servern -.- Endret 9. desember 2007 av Andum
jeg_lyver_mye Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Legg til i favoritter: 194.24.252.242:27016 Håper flere kommer nå da !
Ironbeast Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hot (H) Nå må jeg bare skaffe meg spillet ;D
elpinoino Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Blei da en grei kamp idag. Serveren fungerte fint, men burde få lagt inn automatisk balansering av team, autokick ved for høy ping og mapvote.
Beges Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Blei da en grei kamp idag. Serveren fungerte fint, men burde få lagt inn automatisk balansering av team, autokick ved for høy ping og mapvote. Blei jo råbra kamp idag Personlig en av mine beste kamper på en god stund Bra teamarbeid var det også. Og deilig med stort sett bare nordmenn. Men det burde vært en autokick-funksjon :/
sablabra Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Bortsett fra litt lag, så fungerte det bra. Autobalance av lag og autokick høy ping trengs også... Selv om jeg hadde lav ping, rundt 10, så ble det en del lag til tider. Jeg vet ikke om det var fordi noen hadde høy ping jeg? Jeg stemmer for autokick ved 50 ping Jeg vet ikke hvem som er hvem på serveren da, jeg kjente ikke igjen noen brukernavn i hvert fall... Endret 9. desember 2007 av sablabra
elpinoino Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Bortsett fra litt lag, så fungerte det bra. Autobalance av lag og autokick høy ping trengs også... Selv om jeg hadde lav ping, rundt 10, så ble det en del lag til tider. Jeg vet ikke om det var fordi noen hadde høy ping jeg? Jeg stemmer for autokick ved 50 ping Nja, 50 var da veldig lavt De fleste andre serverne jeg har vært på oppererer med 100 eller 200. jeg synes 100 høres greit ut.
okjatakk Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Nja, 50 var da veldig lavt De fleste andre serverne jeg har vært på oppererer med 100 eller 200. jeg synes 100 høres greit ut. 100 var lite. Hos meg varierer den hele tiden, og den er veldig ofte godt over 100.
sablabra Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Med få spillere lå jeg på rundt 5 og jeg tror den gikk opp mot 20-30 etter hvert. 50 er nok for lite, men i hvert fall ikke noe mer enn 100 vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå