Gå til innhold

Gamer.no stiller med Team Fortress 2-servere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Få med hele GB og gå inn.. Gjør dette noen ganger i uka = Popper serveren blandt top 5. ;)

*grøss* . Den erfaringen jeg har med en hviss GB-Gommle (eller noe sånt) teller meget negativt for mitt inntrykk. Om alle oppfører seg som han så skal jeg holde meg unna.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg mener at om alle spiller på serveren, joiner mange nye osv.. Da blir serveren populær. Har selv ingen erfaring med GB, men veit de er mange som er aktive. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet
Det er jo aldri noen på serverne jo :dontgetit:

Nå er det forståvidt bare en server oppe å kjører da, #1 var ikke kraftig nok til å dra unna mange TF2-spillere, så da valgte vi å legge den ned til vi evnt får kraftigere maskinvare på plass.

Skrevet
Det er jo aldri noen på serverne jo :dontgetit:

Nå er det forståvidt bare en server oppe å kjører da, #1 var ikke kraftig nok til å dra unna mange TF2-spillere, så da valgte vi å legge den ned til vi evnt får kraftigere maskinvare på plass.

Nå vet jeg ikke hva du mener med "mange", men det er strengt tatt ikke nødvendig å ha 24 max players. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg skulle gjerne sett flere bra servere med rundt 16 max players, som jeg anser som et mer passende antall i TF2 (8 mot 8). For mange spillere har veldig lett for å føre til rocket/granat-spam. :(

Skrevet
Blei da en grei kamp idag.

Serveren fungerte fint, men burde få lagt inn automatisk balansering av team, autokick ved for høy ping og mapvote.

Blei jo råbra kamp idag :D Personlig en av mine beste kamper på en god stund :p

Bra teamarbeid var det også. Og deilig med stort sett bare nordmenn.

Men det burde vært en autokick-funksjon :/

Skrevet (endret)

Bortsett fra litt lag, så fungerte det bra. Autobalance av lag og autokick høy ping trengs også... Selv om jeg hadde lav ping, rundt 10, så ble det en del lag til tider. Jeg vet ikke om det var fordi noen hadde høy ping jeg? Jeg stemmer for autokick ved 50 ping :p

Jeg vet ikke hvem som er hvem på serveren da, jeg kjente ikke igjen noen brukernavn i hvert fall...

Endret av sablabra
Skrevet
Bortsett fra litt lag, så fungerte det bra. Autobalance av lag og autokick høy ping trengs også... Selv om jeg hadde lav ping, rundt 10, så ble det en del lag til tider. Jeg vet ikke om det var fordi noen hadde høy ping jeg? Jeg stemmer for autokick ved 50 ping :p

Nja, 50 var da veldig lavt :p De fleste andre serverne jeg har vært på oppererer med 100 eller 200. jeg synes 100 høres greit ut.

Skrevet
Nja, 50 var da veldig lavt :p De fleste andre serverne jeg har vært på oppererer med 100 eller 200. jeg synes 100 høres greit ut.

100 var lite. Hos meg varierer den hele tiden, og den er veldig ofte godt over 100.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...