Gå til innhold

Håpløse Moderatorer på forumet....


Anbefalte innlegg

Bare for å påpeke, moderatorer har fra forumstyret fått føring om å stenge tråder som omhandler enkeltsaker. Tilbakemelding på moderering skal forekomme på pm, eventuelt kan man på generelt grunnlag komme med tilbakemelding i denne kategorien her.

 

Vi ønsker ikke at diskusjon rundt moderering skal foregå alle andre steder på forumet, for der er det off-topic. I tillegg blir det umulig for oss i styret å få med oss tilbakemeldinger om det er spredt rundt på hele forumet. Så her må man rette kritikk mot styret og ikke moderatorene om man er uenig i den føringen der. De gjør bare som de får beskjed om. :)

 

Vi har aldri nektet noen å komme med tilbakemelding for å bedre modereringen. Snarere tvert i mot, det er derfor vi har denne kategorien og det er derfor vi har tråder som dette. Det er tilbakemeldinger som er vårt beste verktøy til å eventuelt justere moderering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
he he .. neida dette blir klassisk... jeg har ikke tenkt å komme med dato henvisninger til poster som jeg personelig har betraktet som feil modderering nei..

Dette blir bare et av de velkjente knep for å ta overtak i en diskusjon det ..klassisk eksempel...

Så du mener at din skriking og hyling om at moderatorer modererer etter egne meninger og standpunkter er helt grei, men når en brukermoderator ber om kilder på dine anklager, så er det useriøst? Nei, dette må du dra lenger ut på landet med. Eller til et annet forum.

 

eeehhhh har du røyka sokkene dine eller hva?

Lenke til kommentar
eeehhhh har du røyka sokkene dine eller hva?

Jeg har nok dessverre ikke røyket hverken mine egne eller andres sokker, i alle fall ikke i dag. Hadde jeg falt ned på ditt nivå, ville jeg tippet at du røyker nok sokker til at en hel fattig landsby i nordre Russland kunne overlevd en vinter. Men det gjør jeg altså ikke.

 

Jeg ser virkelig ikke noen grunn til at du skal reagere som du gjør på innlegget mitt, det er da helt naturlig å spørre om kilder til slike anklager. Men siden du nekter å vise til hvor moderatorer har opptrått som du har gort, kan jeg virkelig ikke ta deg mer seriøst enn det forumtrollet du fremstiller deg selv som. At du først lager en tråd om at KVTL er "nazi", for så å si at årsaken til at du klager ikke er KVTL, gjør deg ikke mindre trollete.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
eeehhhh har du røyka sokkene dine eller hva?

Jeg har nok dessverre ikke røyket hverken mine egne eller andres sokker, i alle fall ikke i dag. Hadde jeg falt ned på ditt nivå, ville jeg tippet at du røyker nok sokker til at en hel fattig landsby i nordre Russland kunne overlevd en vinter. Men det gjør jeg altså ikke.

 

Jeg ser virkelig ikke noen grunn til at du skal reagere som du gjør på innlegget mitt, det er da helt naturlig å spørre om kilder til slike anklager. Men siden du nekter å vise til hvor moderatorer har opptrått som du har gort, kan jeg virkelig ikke ta deg mer seriøst enn det forumtrollet du fremstiller deg selv som. At du først lager en tråd om at KVTL er "nazi", for så å si at årsaken til at du klager ikke er KVTL, gjør deg ikke mindre trollete.

 

Nå må du virkelig slappe av å dempe røykingen din.. jeg har da vel aldri laget noe nazi tråd om kvtl... ..

Ser ingen grunn til å fortsette denne diskusjonen da jeg har fått frem det jeg ønsket --- pluss gjort noen fornærmet --- å gjort noen lykkelige.... thats life..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...