Gå til innhold

Big Ones Herme Pizza.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, :hmm:

I dag fikk smaksløkene mine en liten nedtur.

I dag kjøpte mamma inn Big One Restaurant eller noe i den dur.

Greit nok tenkte jeg, den ser ikke helt på tryne ut på tv liksom,men ja der gikk jeg på en smell. :mad:

Bare jeg som syntes at den nye big ine pizzaen var ganske så identisk med grandiosas "lørdags pizza" ? Hadde det bare ikke vært rødløk på og man kanskje hadde klattet på med den hvitløks-rømme greia man har på lørdagspizzaen, så hadde ikke jeg omtrent klart å skille dem på smak. :thumbdown:

Hva tjener Big One på å lage en nesten identisk pizza til hva grandiasa allerede har laget og i tillegg sette prisen til høyere grenser enn det pizzaen egentlig er verdt? (etter min mening selvfølgelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den.

Copy that.

Lørdagspizzaen er jo latterlig.

Skrevet
Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den.

Copy that.

Times three

Big One pisser generelt på Grandis..

Skrevet

Copy that.

Times three

Big One pisser generelt på Grandis..

x4 Lørdagspizzaen smaker skit.

Skrevet (endret)

Big one heter faktisk Grandiosa Big one her i Sverige, samme eske men med Grandiosa stempelet på.

Kan være de flytter over "Lørdags pizza" fra Grandiosa til Big one i Norge?

Endret av Fritz0r
Skrevet

nå er det vel store forskjeller på bunnen på disse to variantene..., big one har "fersk" bunn , og lørdags pizza er vel rett å slett 10 ganger dårligere.. selv om jeg kjøper den av og til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...