Gå til innhold

ratchet & clank i butikken?


Rolf Rolfsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må vel etterhvert bli en tittel det dukker opp endel kopier av etterhvert i bruktbutikkene?

Driver å vurderer så mange titler og denne er en av de jeg kanskje mener å ha håp om å finne pent brukt om ikke så lenge.

Er jo så mye som skriker etter pengene om dagen, så der man spare kan er jo bare gull.

Ca 450kr inkludert porto fra Canada (vgp.ca). Er vel ikke noen ille pris det..?

Lenke til kommentar
Jeg kommer til og selge mitt når jeg har spillt i gjennom det i allefall.

 

Hvorfor det? Er det ikke kult å bygge opp en samling spill? Jeg spiller ikke 80% av spillene jeg har, men selger de ikke. Er mer verdt for meg å ha en kul samling etter hvert enn å få et par hundrelapper for et spill.

 

+ du har noe kult å gi/vise barna eller barnebarna dine seinare i livet ;o

Lenke til kommentar
Jeg kommer til og selge mitt når jeg har spillt i gjennom det i allefall.

 

Hvorfor det? Er det ikke kult å bygge opp en samling spill? Jeg spiller ikke 80% av spillene jeg har, men selger de ikke. Er mer verdt for meg å ha en kul samling etter hvert enn å få et par hundrelapper for et spill.

Jeg selger de jeg ikke kommer til og spille i gjennom flere ganger. Jeg solgte ingen av ps2 spillene mine og nå har jeg en samling på 25spill. Og jeg syntes ikke det er vert de 5000-7500 jeg hadde fått for de om jeg hadde solgt de med en gang.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til og selge mitt når jeg har spillt i gjennom det i allefall.

 

Selge et så bra spill? Jeg har spilt det ferdig en gang, og da er det bare enda kulere og spille det en gang til! (Du starter spillet på nytt med alle våpene du hadde fra før av, men du kan kjøpe superoppgraderinger til dem) Også blir spillet vanneskeligere da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...