Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tatt inne i Vacant en gang på grunn av et airstrike. Viste seg at jeg sto 8 meter unna et vindu :S

Random nades og det med at den som ser den andre først vinner er grunnen til at jeg ikke spiller CoD4 så aktivt. Jeg ser noe av de mest frustrerende og tilfeldige nades/kills på killcam at jeg griner inni meg :p

Skrevet

Tja, hadde et morosomt random kill engang.

Huska ikke bana. Hadde M203 men siden du ikke har HUD på hardcore, så hadde jeg ikke noe sikte. Så jeg skulle bare sjekke liksom, fyrte av et skudd i en random retning til høyre. Og fikk tre stykker. Det var litt morosomt.

Skrevet

Resten må du klare alle weapon challengene i våpen-kategorier. F.eks: 150 headshots på alle assault rifles for å få golden AK-47, 150 headshots på alle SMG for å få golden Mini-Uzi osv.

Skrevet
Resten må du klare alle weapon challengene i våpen-kategorier. F.eks: 150 headshots på alle assault rifles for å få golden AK-47, 150 headshots på alle SMG for å få golden Mini-Uzi osv.

Ok, så det er bare ett våpen på hver enkelt kategori som er golden?

Og da må du klare alle challengene på den kategorien...som f.eks. assault...

Da har jeg forstått det rett...???

Skrevet

Jeg er ingen grafikk-eskpert, men har begge spillene og må først og fremst si at grafikken er fantastisk (mener nå jeg :) ) i begge.

Den eneste forskjellen jeg har lagt merke til er at i Crysis kan trær, gress, bygninger, dyr, biler, bevege seg... mens i COD går ikke det ann.

• 2 uker senere...
Skrevet
Du kan åpne console ved å trykke på tasten til venstre for 1-tallet (|§) så visker du først bort det tegnet som står til venstre for markøren og skriver /disconnect og trykker enter.

Får du ikke opp console må du aktivere dette først under Options.

Edit: skrivefeil

Jeg får ikke åpnet consolen ved å trykke på den tasten...hjelp, hva kan jeg gjøre.

Skrevet (endret)

Fikk min nye pc forje uke :) . COD 4 med alt på max 1280*1024. Alt kjører smooth. Veldig gøy spill! :)

Singleplayer funker helt fint. Men når jeg skal starte Multiplayer så kræsjer det på start up :S vet noen hva dette kan komme av?

Specs:

Intel® Core 2 Quad-Core Q6600-prosessor (2,40 GHz, 8 MB, 1066 MHz)

Windows Vista™ Home Premium 32Bit - Norwegian

SINGLE 512MB NVIDIA GeForce 8800GT card

3GB Ram

500 GB dobbel Harddrive, RAID 0 Striping (2 x 250 GB - 7200 rpm)

16x DVD+/-RW-station

HDA 7.1 Dolby Digital-sound

Endret av BloodSpiller
Skrevet
Fikk min nye pc forje uke smile.gif . COD 4 med alt på max 1280*1024. Alt kjører smooth. Veldig gøy spill! smile.gif

Singleplayer funker helt fint. Men når jeg skal starte Multiplayer så kræsjer det på start up :S vet noen hva dette kan komme av?

Specs:

Intel® Core 2 Quad-Core Q6600-prosessor (2,40 GHz, 8 MB, 1066 MHz)

Windows Vista™ Home Premium - Norwegian

SINGLE 512MB NVIDIA GeForce 8800GT card

3GB Ram

500 GB dobbel Harddrive, RAID 0 Striping (2 x 250 GB - 7200 rpm)

16x DVD+/-RW-station

HDA 7.1 Dolby Digital-sound

Hvilken bit vista har du?

32 eller 64?

Skrevet

skjønner ikke hvorfor jeg suger så mye med sniper i dette spillet...jeg sikter rett på folka, men treffer ikke? er det sånn at du må sikte i lengre tid? har prøvd r700 endel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...