Griffin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Fikk meg CoD4 på fredag, har runna singelplayern og driver på med Multiplayer nå, er rank 24. Som sagt... Dersom du har sittet 24 timer siden du begynte mp og ikke har rørt singleplayeren og kun fått veldig gode omganger... så burde du hatt rank 10... Etter de første fem rankene, så burde det vært 4-5000 XP for å gå opp i rank. Evt. at en del challenges hadde vært obligatorisk for neste rank...
Vice Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg vil tro jeg selv tidsmessig ligger ca. sånn på gjennomsnittet da jeg aldri har gjort noen challenges "med vilje" og kun spilt på vanlig måte. (Man får poeng på challenges). Da tok det meg ganske nære 48timer før jeg nådde rank55, mener jeg. Riktignok er veldig mange challenges likevel tilfeldigvis gjennomført så en god del rank poeng har rullet inn der. Edit: nå skal det også sies at jeg kun spiller "domination", men har merket etter å ha spilt feks. "headquarters" noen ganger at jeg ofte får minst dobbelt så mye poeng der som i domination. Så skal man gå fortest mulig opp i rank bør man finne den modusen som gir flest poeng. Endret 17. desember 2007 av Vice
McMuffin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Herregud dere tar av. Jeg har spilt i 12 timer og er på rank 28 elns. Men får bare spilt i helgene så tar tid å spille seg inn i form igjen
keeperno Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Lurte på en ting, får ikke til å spille lengre, etter jeg har joina en server tar det sikkert et minutt så dissconnecter jeg og får en beskjed som sier "Kicked by Punkbuster, No packet flow " . Hva betyr det ?
Xtra Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er rank 25 med en spilletid på 13 timer... ja jeg er ikke noe særlig god Sjekk ut Activision support.
Oly Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Sålangt kjøpte jeg CoD4 gjennom Steam først og fremst for å spille online. Singelplayeren har jeg ikke rørt enda, men av tidligere erfaringer fra fps spills singleplayer-modus, er det sjelden at de engasjerer meg i lengden. Det er det kun Deus Ex 1, Quake 1 & Half-Life 2 som har fått til Multiplayer-delen gikk over alle mine forventninger, og jeg har nå spillt online 8t 11m og er rank 21 siden jeg fikk det for få dager siden.
thomanil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Sålangt kjøpte jeg CoD4 gjennom Steam først og fremst for å spille online. Singelplayeren har jeg ikke rørt enda, men av tidligere erfaringer fra fps spills singleplayer-modus, er det sjelden at de engasjerer meg i lengden. Det er det kun Deus Ex 1, Quake 1 & Half-Life 2 som har fått til Multiplayer-delen gikk over alle mine forventninger, og jeg har nå spillt online 8t 11m og er rank 21 siden jeg fikk det for få dager siden. Trr du kommer til å kose de med singleplayer delen også, den var en fantastisk berg-og-dal-bane. For meg var den omtrent like mye moro som Episode 2 av Half Life. Bare litt kort, toppen 6t på "normal".
Siomir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Singleplayer delen er en lang kinofilm...helt utrolig!
thomanil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Et spørsmål (som allerede er stilt men ikke svart på denne tråden): Du har en opsjon for å legge til "favorittservere" i ingame server browser. Men har ikke funnet noen måte å faktisk hente opp denne lista over favorittservere på. Er det bare jeg som er blind?
vStyle Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Singleplayer delen er en lang kinofilm...helt utrolig! Sånn tenker jeg også Heftig spill
gard. Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Et spørsmål (som allerede er stilt men ikke svart på denne tråden):Du har en opsjon for å legge til "favorittservere" i ingame server browser. Men har ikke funnet noen måte å faktisk hente opp denne lista over favorittservere på. Er det bare jeg som er blind? Øverst i serverbrowseren står det sikkert "Internet". Trykk der helt til det kommer "Favorites".
thomanil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Et spørsmål (som allerede er stilt men ikke svart på denne tråden):Du har en opsjon for å legge til "favorittservere" i ingame server browser. Men har ikke funnet noen måte å faktisk hente opp denne lista over favorittservere på. Er det bare jeg som er blind? Øverst i serverbrowseren står det sikkert "Internet". Trykk der helt til det kommer "Favorites". Ahhh.. det var litt idiotsikring på den med andre ord.
vStyle Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Spiller gjennom på veteran nå. Fin anger management trening, detta :/
Xtra Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Angående rank, så kom en kamerat av meg til rank 55 i løpet av en uke. Nei, jeg vet ikke hvor mye han spilte, men det høres litt sykt ut. Hvor lang tid brukte dere til 55?
XaldiN Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Brukte ca 18 timer på å bli rank 55, spilte for det meste Search & Destroy som gir ufattelig mange poeng.
vStyle Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hater Heat oppdraget (hvor du skal beskytte landsbyen Al-Asad brukte som gjemmested). Verste noen sinne på Veteran, jeg får snart blodpropp eller noe for faen Helvette!!
Frederick_ Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 i dag testa jeg singelplayeren fordi jeg hadde lite å gjøre, må bare si. GENIALT!
Nikko_ Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er det lov å spørre tekniske spørsmål i denne tråden? En kompis av meg sliter med å få CoD4 til å fungere. Når han starter spillet får han denne feilmeldingen: "Error during initialazation: video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled." Skjermkortet er nvidia Geforce FX52000. Jeg prøvde å laste ned nyeste drivere til kortet via nvidias hjemmeside, men etter installasjon fikk jeg kun 4 bit og kun 12 farger. Det gikk ikke an å få høyere oppløsning. Derfor gjenopprettet jeg pcen til en dato før installasjon av nyeste drivere. Ergo, fortsatt samme problem. Noen kloke hoder som har en fornuftig løsning på dette problemet? MVH Steffen.
Griffin Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er det lov å spørre tekniske spørsmål i denne tråden? En kompis av meg sliter med å få CoD4 til å fungere. Når han starter spillet får han denne feilmeldingen: "Error during initialazation: video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled." Skjermkortet er nvidia Geforce FX52000. Jeg prøvde å laste ned nyeste drivere til kortet via nvidias hjemmeside, men etter installasjon fikk jeg kun 4 bit og kun 12 farger. Det gikk ikke an å få høyere oppløsning. Derfor gjenopprettet jeg pcen til en dato før installasjon av nyeste drivere. Ergo, fortsatt samme problem. Noen kloke hoder som har en fornuftig løsning på dette problemet? MVH Steffen. Svaret er enkelt... Invester i nytt skjermkort. FX5200 er alt for gammel til å støtte CoD4. Må ha 6600 eller nyere... Mvh. Griffin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå