Gå til innhold

Problemer med Toshiba


Erlend82

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp kjøpt en Toshiba Tecra 8100 brukt fra bruktpc.com.

 

Jeg møtte en kamerat av selger (fordi selger jobbet), overleverte pengene (6000,-) og fikk pc-en, som han skrudde på. Da gikk den imidlertid tom for batteri, men jeg så at det gikk an å slå den på.

 

Da jeg kom hjem, satte jeg den i laderen, og lot den stå et par timer. Deretter prøvde jeg å slå den på, men lyktes ikke i dette. På-knappen virket løs og slarkete. Jeg ringte deretter til kureren, som sa jeg måtte holde knappen litt inne. Da slo pc-en seg på, og jeg sa takk for hjelpen, litt flau.

 

Den sto så på hele dagen.

 

Da jeg så skulle slå den på neste gang, virket den ikke, selv om jeg holdt knappen inne.

 

Jeg prøvde å lade den, jeg prøvde å ta ut batteriet, jeg prøvde å kjøre kun på batteriet, osv. Den gikk ikke på.

 

Så, etter flere forsøk, ringte jeg igjen kureren. Han sa at han ikke visste, men sa han med en gang skulle be selger ringe meg. Jeg fikk aldri noen telefon tilbake.

 

Derimot fikk jeg slått pc-en på samme kveld, ved å trykke knappen innover, mens jeg holdt den lenge inne. Jeg lot den sto på, mens jeg ventet på at selgeren skulle ringe, men da jeg la meg den kvelden, slo jeg pc-en av.

 

I dag har jeg ikke fått på pc-en i det hele tatt, og flere ganger forsøkt å ringe kureren og sende mail til selger.

 

Spørsmålet er om noen har en lignende erfaring med Toshiba Tecra 8100, og eventuelt vet hvordan dette problemet kan avhjelpes.

 

 

Erlend

 

PS. Jeg studerer jus, og min mor er advokat. Jeg har kvittering, telefonnummer og navn til kureren, bilnummeret hans og e-postadressen til selger, så det bør ikke by på for store problemer å få tak i ham, men jeg ønsker å beholde pc-en hvis det er mulig å få den til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...