Hestvik Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg lurer på hva som er registrert som verdens lengste spill som det er mulig å fullføre? Da tenker jeg ikke på spill som WoW, som er ett uendelighetsspill, spillet MÅ kunne fullføres! 1881 visste det ikke, så da hører jeg med dere!
Dofty Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Husker det var en som fortalte meg at det var et spill tok ca. 100 timer å runde. Husker ikke hva det spillet het.
Atald Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 GTA San Andreas tok vel nærmere 100 timer om man fullførte absolutt alt.
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Final Fantasy spillene er jævla lange om man skal fullføre alt i de i alle fall. Final Fantasy X kommer godt over 100 timer.
Ayb Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 1881 visste det ikke, så da hører jeg med dere! Haha, kan man spørre 1881 om slikt?
Hestvik Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 1881 visste det ikke, så da hører jeg med dere! Haha, kan man spørre 1881 om slikt? 1881 skal jo vite alt ifølge reklamen, så da satte jeg dem på prøve! svaret jeg fikk var spiderman 2, men det må de lenger ut på landet med:)
Darth Kjell Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 La i allefall ned utrolig mange timer i Exile/Avernum-spillene.
dannad Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg lurer på hva som er registrert som verdens lengste spill som det er mulig å fullføre? Da tenker jeg ikke på spill som WoW, som er ett uendelighetsspill, spillet MÅ kunne fullføres! 1881 visste det ikke, så da hører jeg med dere! Var det The Elder Scrolls IV: Oblivion? Det spillet tok meg godt over 100 timer å fullføre! Men hovedfortellingens oppdrag (quest) varte ikke lenge, det gjorde derimot alle sideopprdagene man fikk over hele Cyrodiil (verdenen i Oblivion).
da9mt Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Har høyrt at Elder Scrolls 3: Morrowind skal vere ganske langt. Bruker visstnok fleire titals timar på berre hovud questen. Endret 7. november 2007 av da9mt
Snakenapster Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Lengste spillet jeg har spilt er Final fantasy 7.. Sjuk historie
Piratpjokken Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hva er det med folk og forveksling av gjøremål og historie? Det er jo nesten like teit som å si at counter-strike er et langt spill..
Yahh Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Zelda Ocarina of time var jo ganske langt. Men om det er noe av det lengste aner jeg ikke.
Gjest medlem-122769 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hva er det med folk og forveksling av gjøremål og historie?Det er jo nesten like teit som å si at counter-strike er et langt spill.. Er Counter-Strike et singleplayer spill? Nei. Trådstarter sier selv at man ikke skal nevne spill som WoW, CS og i den duren.
Hammarhaus Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Er Counter-Strike et singleplayer spill? Nei. Jo. Counter-Strike: Condition Zero - Deleted Scenes
Krissern_ Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 1881 visste det ikke, så da hører jeg med dere! Haha, kan man spørre 1881 om slikt? 1881 skal jo vite alt ifølge reklamen, så da satte jeg dem på prøve! svaret jeg fikk var spiderman 2, men det må de lenger ut på landet med:) Nå tar jo Spiderman 2 utrolig lang tid å runde... hvis man tenker på å samle alle mynter og slikt Men vil ikke si at det er det spillet som man bruker mest tid på
Neppe Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Har høyrt at Elder Scrolls 3: Morrowind skal vere ganske langt. Bruker visstnok fleire titals timar på berre hovud questen. Finnes folk som har runda det på noen minutter
Darth Kjell Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 For min del var det en ting som gjorde Morrowind så utrolig langt... den elendige quest-loggen. Seriøst, jeg fulgte ikke så godt med i starten av spillet (var mest opptatt med å stjele ting), og jeg visste ikke en dritt om hva jeg skulle gjøre. Så jeg bare løp rundt og gjorde random quests eller drepte alle folkene i noen byer. Hvis jeg ikke husker feil så fikk du reputation eller noe slikt hver gang man gjorde en del av hoved-questen. Vell, jeg hadde 0 i reputation, og da giddet jeg ikke mer. Hadde drept så mange NPCs at jeg følte det var litt for tomt i byene. Gadd aldri å starte på nytt igjen. For alt det jeg vet kan hoved-questen være super-enkel, men når du ikke vet hva du skal gjøre ble det vanskelig.
Batnobbit Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 NWN Med alle expansions er ganske svært da.
akarno Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Vanskelig å si... Husker jeg brukte noe med 70 timer på KOTOR - vel å merke i en tid alt gikk litt senere for min del. Huff jeg savner den tiden jeg klarte å sitte meg ned med et SP spill i flere uker i strekk, blir helt paff om det ikke er multiplayer og et community involvert. Jækla mmo har ødelagt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå