Gå til innhold

Går lei av alle spill så fort


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har noe jeg selv synes er et veldig irriterende problem. Jeg blir dritt lei alle mulig spill etter korte stunder med spilling, det fører til at jeg aldri runder spillene og kjeder meg oftere. Før kunne jeg spille flere timer og ha det kult og jeg elsket spill som Zelda oot, Tales of Symphonia og Golden Sun, store og gøyale spill. Men nå blir jeg dritt lei av alle mulig spill som kommer på markedet, siste spill jeg trodde jeg ville ha det gøy med var Zelda PH, men ble lei etter 3 timer. Fifa og Pes er de eneste spillene jeg kan spille på for tiden.

 

Jeg har egentlig lyst å spille igjen som jeg gjorde før, gode, store spill, som varer lenge og IKKE er ensformig, for da blir jeg bare lei med en gang... Noen anbefalinger?

Endret av Nani17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769
Hei.

 

Jeg har noe jeg selv synes er et veldig irriterende problem. Jeg blir dritt lei alle mulig spill etter korte stunder med spilling, det fører til at jeg aldri runder spillene og kjeder meg oftere. Før kunne jeg spille flere timer og ha det kult og jeg elsket spill som Zelda oot, Tales of Symphonia og Golden Sun, store og gøyale spill. Men nå blir jeg dritt lei av alle mulig spill som kommer på markedet, siste spill jeg trodde jeg ville ha det gøy med var Zelda PH, men ble lei etter 3 timer. Fifa og Pes er de eneste spillene jeg kan spille på for tiden.

 

Jeg har egentlig lyst å spille igjen som jeg gjorde før, gode, store spill, som varer lenge og IKKE er ensformig, for da blir jeg bare lei med en gang... Noen anbefalinger?

Samme her. Har allerede kjøpt 40 Xbox 360 spill på 1-2 måneder og har ikke rundet et eneste av dem.

Gears of war er kjedelig etter 5-6 timer, Saints row er ensformig og kjedelig, Halo 3 og Fight night 3 er vel de beste spillene jeg har nå, men har ikke rundet et eneste av dem..

Lenke til kommentar
Ser du ikke nevner noen fps-spill. Kanskje noe å prøve mer av. Jeg går aldri lei av cs, quake3arena, osv

Cs spilte jeg en liten periode, ble lei. Rainbow Six Vegas var greit, men orket ikke mer etter en uke :ph34r:

 

Jeg tenker på å bestille Assasains Creed, det ser veldig bra ut. Ellers ser det ut som at boxen min kommer til å støves ned i en god stund fremover. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig lyst å spille igjen som jeg gjorde før, gode, store spill, som varer lenge og IKKE er ensformig, for da blir jeg bare lei med en gang... Noen anbefalinger?

Gode, store spel, som varar lenge og ikkje er einsformige: Civilization 4 (strategi) og Gothic 2 (RPG). Dei har det til felles at dei krever litt av deg for at du skal komme inn i dei, men når du først er i gong, kan du fort komme til å gløyme verda rundt deg. I alle fall er det slik for meg. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg føler det nøyaktig samme som deg. Tar tak i spill lanseringshelgen, spiller gjennom og så blir de liggende og støve ned. Eneste spill som har klart å interessere meg over lengre tid nå er vel Guitar Hero-spillene, de kan jeg alltid kose meg med.

Lenke til kommentar
kanskje du skulle prøve ut et MMORPG? de pleier jo å vare en stund

 

 

Oh dear no...dont go there! it is a trap!

 

MMO har en tendens til å dra det for langt til andre siden igjen. man klarer ikke slutte. dessuten er MMO VELDIg mye kjedeligere enn singeplayer spill synes jeg.

jeg mener...hvor morro er det å grinde i masser av timer/dager/uker/måneder/år, bare for å få et item som gjør deg bedre til å grinde enda mer?

 

til OP:

om du ikke gidder å spille spillene du kjøper, så er vel ikke det så farlig? var vel morro de få timene de varte? de "gamle spillene" var ikke veldig mye bedre enn de spilla som kommer i dag. man var bare yngre og hadde mer glede av dem. så hvis spill ikke er morro lengre kan du jo starte å spille fotball i RL, eller begynne å spille et instrument og få deg et band eller no. er masse å gjøre utenom å spille =P eller enda bedre...spill Guitar Hero!

Lenke til kommentar
kanskje du skulle prøve ut et MMORPG? de pleier jo å vare en stund

 

 

Oh dear no...dont go there! it is a trap!

 

MMO har en tendens til å dra det for langt til andre siden igjen. man klarer ikke slutte.

 

Nei, det er personene som ikke vil slutte(Insert reason), for så at de klager på at de er hektet på spillet. Ingen vits å skylde på spillet, de burde heller ta ansvar å si at de ikke vil slutte.

Lenke til kommentar

Er enig med de som sier: Finn deg en ny hobby!

 

 

Det er litt surt å dra fra spilling, men man trenger ikke å dra totalt bort fra det da tross alt. En time per dag (eller som meg, 2 timer i uka.. Det er så arti med internatskole :p ).

 

Hva synes du om fotografi f.eks? Modellbygging (skip :yes: ).

RC fly f.eks.. Det er jo råarti! Men pass på så du ikke kjøper et svært og dyrt i starten.. Mitt ble totalmakulert under første flyturen, men det var vanvittig arti! Men ikke når vi fant ut at de nye delene kostet omtrent 900kr.. :(

Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg sliter til tider med det samme selv,

 

Det kalles vistnok for å bli voksen (og kjedelig) :p

Urk, så det har en sammenheng med at jeg snart fyller 23 år :/

 

Kjøpt meg 360 med spillene Halo 3, GeoW og Bioshock, men likevel så får jeg meg ikke til å skru på xboxen for å spille kvalitetsspill hvis anmelderne rundt omkring ikke bløffer. Greit, Halo 3 rundet jeg en søndag for noen uker siden, men jeg får bare ikke til å spille Bioshock. Alle har jo rost det opp i skyene, men etter at jeg måtte gi avkall på ett av de greiene man bruker venstre "pekefinger-knapp" til så forsvant bare hele spillelysten.

Tenkte jeg skulle spare GeoW til etter at jeg var ferdig med Bioshock, men det kan visst ta litt tid virker det som.

 

På PC-en sitter jeg med halvferdig Overlord, halvferdig F.E.A.R, UT3-demo som jeg ikke har rørt, ET:QW støver vekk og det er sikkert flere spill jeg har glemt å nevne. Oh well, kanskje like greit at man jobber som en gris som betyr at det ikke blir så mye tid til overs etter endt arbeidsdag/arbeidsnatt..

Lenke til kommentar

Tror det kommer litt med alderen, på ungdomskolen kunne jeg lett spille 5-6 timer hver dag i uke på uke. Nå går jeg på universitet og finner kanskje 3-4 timer i uka til spilling, pluss flere uferdige spill, bl.a. Bioshock, Medal of Honor AA, en del andre spill (klarte ikke en gang få meg selv til å runde Call of Duty 4 demoen). For noen er det kanskje fordi de ikke har tid lenger, men dette er nok ikke derfor jeg spiller så lite, har mer fritid nå på universitet enn jeg hadde på ungdomsskolen :p Tror det enten har med at jeg bare er dritt lei spill, eller at jeg heller har lyst til å gjøre andre ting. Er også blitt mye mer sosial.

Lenke til kommentar
kanskje du skulle prøve ut et MMORPG? de pleier jo å vare en stund

 

 

Oh dear no...dont go there! it is a trap!

 

MMO har en tendens til å dra det for langt til andre siden igjen. man klarer ikke slutte.

 

Nei, det er personene som ikke vil slutte(Insert reason), for så at de klager på at de er hektet på spillet. Ingen vits å skylde på spillet, de burde heller ta ansvar å si at de ikke vil slutte.

 

joda til en viss grad er det sant. men MMOs er lagt opp til at man skal bruke lang tid på dem. Skal man feks nå få de beste items i WoW, så må man grinde i en evighet. Eller raide i en evighet. har du ikke godt equipment når du applyer til en guild får du ikke være med. så du må bruke lang tid på å skaffe gode items.

 

når det er sagt så kan trenger du ikke være med i en guild. du trenger ikke grinde. men om du skal nå til "end game" så må du det. og da har du uker foran deg med grinding. og det har spillet lagt opp til. for å holde deg i spillet, slik at de(blizzard) kan tjene penger.

Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg sliter til tider med det samme selv,

 

Det kalles vistnok for å bli voksen (og kjedelig) :p

Urk, så det har en sammenheng med at jeg snart fyller 23 år :/

 

Kjøpt meg 360 med spillene Halo 3, GeoW og Bioshock, men likevel så får jeg meg ikke til å skru på xboxen for å spille kvalitetsspill hvis anmelderne rundt omkring ikke bløffer. Greit, Halo 3 rundet jeg en søndag for noen uker siden, men jeg får bare ikke til å spille Bioshock. Alle har jo rost det opp i skyene, men etter at jeg måtte gi avkall på ett av de greiene man bruker venstre "pekefinger-knapp" til så forsvant bare hele spillelysten.

Tenkte jeg skulle spare GeoW til etter at jeg var ferdig med Bioshock, men det kan visst ta litt tid virker det som.

 

På PC-en sitter jeg med halvferdig Overlord, halvferdig F.E.A.R, UT3-demo som jeg ikke har rørt, ET:QW støver vekk og det er sikkert flere spill jeg har glemt å nevne. Oh well, kanskje like greit at man jobber som en gris som betyr at det ikke blir så mye tid til overs etter endt arbeidsdag/arbeidsnatt..

 

Haha.. Hørtes ut som meg nesten. Har super paper mario, bioshock, F.E.A.R m expansion, Final fantasy 3, Final fantasy XII, en swat 4 m expansion som begge fortsatt er forseglet, Zelda - twilight princess, megaman zx, MGS Portable ops, Daxter, God of war, Killzone liberation,+++

Alle liggende i en haug.

 

Det gjelder forsåvidt nesten litt for Hellgate også.

 

Det verste er at jeg syns flesteparten av spilla er helt konge også. Klarer bare ikke å konsentrere meg lenger en et par dager per tittel. Har fortsatt dødslyst til å spille igjennom Bioshock, men har ikke helt orken...

 

Stort sett bare klart å konsenterer meg om Metroid prime 3 og Zelda - Phantom hourglass i det siste. og liit Tabula rasa nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...