Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mobbet på skolen..


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Men idag, rett før skoleslutt , dytta jeg en som var forran meg, for han kraftige sperra døra, så kom han kraftige å sparka meg i beinet, så stakk jeg bot å dytta han, å når jeg gjikk ned trappa, sa han: *navne mitt* ER HOMO!.. :'(

 

etter hva jeg kunne forstå her, du dytter en, han andre sparker deg i foten, du dytter han å går? så sier han du er homo?

 

for detførste det høres ut som du begynte dette?

 

2. du virker som en liten pøbel selv siden du dytter en som stod forran deg.

 

3. du dytter han tilbake men bare går etterpå? hvorfor?

så enig meddem over du høres litt ut som en som liker å klage over alt mulig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha , dette blir jo verre å verre :p

 

Jeg dytta han forran meg , for han å han feite stod i døråpningen å spærra for oss som ville ut, så jeg dytta mini'en inn i feit'en så da sa feiten: hvem dytta meg? så sa han jeg dytta at det var jeg, så kom feiten å sparka til meg, så dytta jeg til han, og når jeg var nede i trappa på veig ut, og han var oppe, ropte han : *navne mitt* ER HOMO!

Lenke til kommentar
Haha , dette blir jo verre å verre :p

 

Jeg dytta han forran meg , for han å han feite stod i døråpningen å spærra for oss som ville ut, så jeg dytta mini'en inn i feit'en så da sa feiten: hvem dytta meg? så sa han jeg dytta at det var jeg, så kom feiten å sparka til meg, så dytta jeg til han, og når jeg var nede i trappa på veig ut, og han var oppe, ropte han : *navne mitt* ER HOMO!

Hadde jeg gått på samme skole som deg hadde du lett fått bank. Du er mye verre enn de som kaller deg homo.

Lenke til kommentar

Mynotir: Hvordan kan du vete det? Jeg dytta han ikke slik at han datt eller noe, jeg dytta han slik at han flytta seg. Vi sto 30 stk i kø pga de 2 spærra veien. Hadde du likt det, kanskje?

 

jeppjepp: Med samme mynt?

Lenke til kommentar
Mynotir: Hvordan kan du vete det? Jeg dytta han ikke slik at han datt eller noe, jeg dytta han slik at han flytta seg. Vi sto 30 stk i kø pga de 2 spærra veien. Hadde du likt det, kanskje?

 

jeppjepp: Med samme mynt?

Når det står mange bak PRESSER de seg på, ikke dytter. Er vel noe du ikke kan klandres så mye for å ikke vite dog.

 

http://www.explosm.net/comics/228/

 

Måtte bare :p

Lenke til kommentar
Mynotir: Hvordan kan du vete det? Jeg dytta han ikke slik at han datt eller noe, jeg dytta han slik at han flytta seg. Vi sto 30 stk i kø pga de 2 spærra veien. Hadde du likt det, kanskje?

 

jeppjepp: Med samme mynt?

Når det står mange bak PRESSER de seg på, ikke dytter. Er vel noe du ikke kan klandres så mye for å ikke vite dog.

 

http://www.explosm.net/comics/228/

 

Måtte bare :p

 

HAHAHAHA... :thumbup:

Lenke til kommentar

På skolen min leker alle homo. Ikke at det er noe galt med det, men vi bagateliserer det litt på den måten. Tror faktisk ikke en person på skolen vår ville tatt seg nær av å bli kalt homo. Dette har jo selvsagt med miljøet på skolen og gjøre. Skolen jeg går på har et helt ekstremt bra miljø, ikke en gang de ytterste outsidere blir mobbet offentlig(såklart de blir baksnakket når de ikke er der - sånn vi det alltid være!).

 

Det jeg vil fram til er ihvertfall:

Hvis du bagateliserer det å være homo vil de slutte å kalle deg det. Det er jo mulig at de kaller deg noe annet i stedenfor, men da sier du det her så hjelper noen deg videre.

Det du kan gjøre er jo for eksempel:

 

Bad Guy: "Nice Guy er HOMO!!!"

Nice Guy: "Bad Guy trenger DATE!!!"

 

elns.

 

Lek homo, vær litt femi på gøy. Få folk til å le av det.

Lenke til kommentar

Det er en fyr i klassen min som går med allt slags rare sosse klær,blå hvit stripete bokse og lilla orange hvit grønn blå blomster genser og alt rart. Han blir kalt Homo men han ignorerer det. Så mange folk har stoppet det nå fordi de synes det er ikke gøy lenger når han ikke bryr seg og ignorerer det.

 

VIST om det var at en gang har det vært en har sagt det,(jeg er lengst / høyest på trinnet) så da lærerene ikke var der så stanget jeg ham inni veggen for å vise at jeg ikke er noen å kødde med :p men ikke sånn geite bukk greier og ikke så sinnsykt hardt..

 

Vet det er ikke rette måten å løse sånt på men noen ganger kan det sikkert være en måte siden ingen vil jo selfølgelig bli dyttet - ''stanget'' o.l. Vær tøff og vis du er ''farlig'' :p Du kan jo slenge igjen. Plus det virker med Ignorering.

 

Vis det er Heeelt gale og ikke orker mere deprimerende kommentarer,kan man alltid's skifte skole?

 

Som andre sier, pleier folk på skolen også ''leke'' homo eller leke CP ^^ og tror ikke de ville blitt såret om noen ville kalt de homo eller CP, men når de gjør det om til en ''spøk'' så ler De heller Med dem.

Lenke til kommentar

Klart det er ingen spøl å bli kalt homo over en lengre periode. Og om du blir det er det best om du går til en voksen og snakker om det. Evt. læreren. Det var en i klassen min som ble mye mobbet i 8. Han sa det til læreren og læreren gav oss en real søkk. Gutten går nå i 10. med meg og er med i gjengen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...