Gå til innhold

Få Mercury Revolutions kjempebillig


kottila

Anbefalte innlegg

På play.com får man nå Mercury Meltdown Revolution til 17.99£ (gratis frakt!), noe som tilsvarer litt under 200kr med denne ukens tollkurser. Her har du altså muligheten til å importere fra England uten å måtte stresse med tollvesenet! Ett kjempetilbud for et kvalitetsspill. Nå kan du ha noe å spille mens du venter på Galaxy.

 

http://www.play.com/Games/Wii/4-/3350015/M...on/Product.html

 

anmeldelser og sånt av spillet finnes her: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/937320.asp

 

 

edit: Tenkte jeg skulle legge til at dette spillet koster opp mot 450-500 kr i norske butikker, så det er mye penger å spare

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kan du handle med pund (£) som valuta hos play.com?

 

Siste gang jeg kjøpte noe derifra så måtte jeg velge euro som valuta og da kommer du over tollgrensen. Tror nemlig at pund (£) kun er for de som bor på de britiske øyer.

 

Edit: Mulig vi kan bruke pund som valuta igjen. Jeg logget meg inn på play.com og la Mercury Meltdown Revelutions i handlekurven. Valuta var satt til pund. Jeg har ikke Wii så jeg gidder ikke å fulføre handelen, men jeg kom helt problemfritt til trinn 2 (av 3) som er pay & confirm. Som sagt så trykket jeg ikke på confirm for jeg vil ikke kjøpe spillet, men det virker som det er mulig å få kjøpt dette spillet for £17,99 og ikke €27,99.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Men kan du handle med pund (£) som valuta hos play.com?

 

Siste gang jeg kjøpte noe derifra så måtte jeg velge euro som valuta og da kommer du over tollgrensen. Tror nemlig at pund (£) kun er for de som bor på de britiske øyer.

 

Edit: Mulig vi kan bruke pund som valuta igjen. Jeg logget meg inn på play.com og la Mercury Meltdown Revelutions i handlekurven. Valuta var satt til pund. Jeg har ikke Wii så jeg gidder ikke å fulføre handelen, men jeg kom helt problemfritt til trinn 2 (av 3) som er pay & confirm. Som sagt så trykket jeg ikke på confirm for jeg vil ikke kjøpe spillet, men det virker som det er mulig å få kjøpt dette spillet for £17,99 og ikke €27,99.

 

Jeg har kjøpt og betalt spillet og det har hele tiden stått £17.99 som pris.

 

Edit: Hvorfor trykket du ikke på confirm? Har hørt det er bedre enn både monkeyball og kororinpa som er de andre innen tilt-sjangeren. Rundt 200 brett for en så billig pris er et røverkjøp

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Kjøpte det for £14,99 fra Blah en stund tilbake. Er ikke akkurat no voldsomt imponert over spillet. Ville aldri betalt mer enn max 200 for et slikt spill. Det er jo dessuten bare en port fra PSP.

 

Da passer det bra at det er 200kr jeg betalte for det :) Hadde aldri brukt mer enn det jeg heller. Forventer ikke mer enn et spill som jeg kan ta frem avogtil og løse noen nye brett. Det er en type spill som passer perfekt til wii-kontrollen og eurogamer likte det veldig godt: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76286 Ser at den har fått anmeldelser fra 3 til 9, så det er tydeligvis delte meninger om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...