Gå til innhold

Top 5 pc spel.(arbeidslog)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har planer om å starte ein ny arbeidslog og da trenger eg litt hjelp fra gamer nerder her. Eg skal dekorere kabinette med skjermbilder/elementer fra det som dere meiner er dei 5 beste pc spela som er laga...

Endret av BigJaffa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og gå for noe mer klassisk? Av spill som er klassikere osv, og ikke slike nye spill som kanskje blir fort glemt....

Som f.eks Diablo, Half Life, Command & Conqurer, Duke nukem, osv osv

Men helt klart de spilla du nevner der er spill som pr i dag er veldigt gode spill osv. Men vil dem bli husket sterkt i senere tid? Tenk litt på gamle gode dager.....

Skrevet

Ta klassikere, gå for half Life og Diablo :) Helst bare Half-Life. De fleste av spillene i OP tror jeg bare er 'døgnfluer', og det hadde vært kuelere med noe som virkelig betyr noe :D

Men siden jeg er Valve-fan ville jeg tatt Portal, TF(2) og Half-Life 2 fra 2000-2007....

Skrevet
portal: lage portaler på begge sidene av kabinettet

Pac-Man må du ha, og pong kansje?

Trur ikkje portal er tidenes beste. men pac-man og ping-pong var jo store...

Skrevet
Top rated siste 6 måneder på Gamespot.com er ikke akkurat representativt for de beste spillene gjennom tidene. Ikke engang de siste 6 månedene...

gløymte så fjerne den :blush:

Skrevet

The Elder Scrolls III: Morrowind

Diablo II

Warcraft II

Age of Empires II

Half-Life 2

(Et gjennomført Morrowind kabinett hadde vert helt utrolig, og ville sikkert blitt det første i sittt slag. Tenk så mange flotte elementer du kunne tatt inspirasjon fra, for ikke å nevne de mange spennende formene, strukturene og fargene du kunne basket deg i. Et helt klart valg fra mitt ståsted, selv om Diablo II også kune blitt fantastisk.)

Skrevet

Syns du skal tenke litt på hva DU liker også ikke hva andre mener er en klassiker.

Selvsagt Pacman og Tetris osv var spill som står høyt i historien.

Men du burde tenke litt tilbake på gamle dager over hva DU spilte. Sett deg tilbake i godstolen lukk øynene og mimre litt over hva noe av de første spilla du spilte som også "betydde" noe for deg.

Jeg kom på enda et spill som for meg var knall rått den gang det kom og det var Residen Evil 1 på PS1

Skrevet

*kremt*

ingen som har nevnt mario da eller snakker vi bare pc her :p ?

mange bra forslag om klassiske spill da som huskes.

Ville sagt oblivion, cs, doom, quake.

Skrevet
Quake 4

Det du mente var vel Quake 3? 4'ern sugde jo hæstkuk.

Jaha? Quake 4 var faktisk et godt spill, den sugde ikke. Selv liker jeg Q3 bedre. Unødvendig av deg å holde på sånn på et ganske så hyggelig forum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...