MBrandt Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Som tittelen tilsier, så har jeg litt startvansker med min kjære Western Digital Elements.. Det som skjer når jeg plugger den inn, er at det kommer opp en melding hvor det står følgende: "En av usb-enhetene som er koblet til denne datamaskinen, har en feil og windows kan ikke gjennkjenne den." Jeg plukket den nettopp ut av esken sin. Kan den være ødelagt, eller er det PC-en min som spiller meg et aldri så lite puss? (Det er ikke sjelden det skjer...)
andrvas Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Godt mulig at den er ødelagt. Du kan jo prøve med en restart, dersom du ikke har gjort det. Ihvertfall fikk jeg samme feil etter ca 2 mnd med min Elements, først den meldingen som du beskriver (selv om den hadde fungert ypperlig frem til da), senere kollapset den helt og sto bare å hakket sammenhengende, uten respons.
MBrandt Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 Det var da typisk min flaks..! Går ut i fra at garantien holder i mer enn en uke, så det er jo bare å sende den inn igjen.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå