Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 realisme har alltid vært morsomst Da er dette spillet noe for deg, men det er ikke lenger NFS fordi de tidligere spillene var ikke slik.
GeForcy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Kanskje nfs ville prøve å lage et spill som er annerledes? Er ikke dere leie av de tidligere spillene?
Mevon Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har prøvd demoen, men jeg ble ikke imponert. Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke pengene mine på dette.
-sparks- Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hvordan kjører du det andre racet? Finner bare ørkenracet jeg
Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du velger mellom dem med piltastene. Høyre eller venstre.
Smurfn Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 realisme har alltid vært morsomst Da er dette spillet noe for deg, men det er ikke lenger NFS fordi de tidligere spillene var ikke slik. porche 2000 var veldig realistisk mener jeg og huske
Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Porsche hadde balansen som dette spillet mangler. Endret 3. november 2007 av Bludd
Gormers Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Etter å ha sett bildene, synes jeg at xboxen presterte bitte litt bedre bilder. Synes spesielt detaljene på den svarte bilen som kameraet fokuserer så irriterende mye på før ørkenløpet var imponerende. Endret 3. november 2007 av gormers
NightReaper Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 hvilken realisme? bilene føles ut som å kjøre tankser...
Limstift Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Skuffende ja.. Etter min mening, skjedde det noe drastisk med spillene etter Most Wanted, bilene ble liksom så, hva skal jeg si, elendige å styre. Får jo ikke noe følelse av å kjøre bil lenger, akkurat samme problemet som jeg opplevde i Carbon. Men grafikken var jo ganske pen... Men nå får vi se hvordan sluttproduktet blir da.. Endret 3. november 2007 av Limstift
Gormers Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Du liker bedre å ha kontroll som reagerer med den minste berøring? Utviklerne vet at et ratt ikke er det samme som tastatur eller kontroll, og derfor har de lagd slik at bilen ikke svinger det meste som går an med knappene. Hvis de ikke hadde gjort dette ville det blitt slik at du måtte ha svinget bilen til venstre og høyre hele tiden siden du alltid svingte for mye (i en sånn langvarig sving som er i ørkenbanen). Hvis du absolutt vil svinge mye, kan du jo bruke håndbrekket eller hva det nå enn heter (eller få deg et ratt). Skulle ikke forundre meg om det går an å endre innstillingene for styring i fullversjonen heller (som du kunne gjøre en smule i most wanted) Endret 3. november 2007 av gormers
GeForcy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Grafikken var jo helt utrolig... Men det kunne kanskje vært litt bedre. Kan noen hjelpe meg med å ta bilde i spillet? Har alltid lurt på hvordan man gjør det...
deaktivert443556 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Gjør jeg noe feil her, eller må jeg bruke clutch for å skifte gir? Jeg får i hvert fall ikke skiftet gir uten å holde inne knappen jeg har tilegnet clutchen. Dette er i så fall rimelig teit, for det er kanskje ok å bruke en clutchpedal for de som har G25, men en clutchknapp er bare utrolig irriterende. Å kjøre med automatisk gir er bare helt uaktuelt. Edit: Ser nå at det er et valg som heter Manual Clutch og et som heter bare Manual. Men det er flere irriterende ting - Det ser ut som om ting går tilbake til default etter at du har avsluttet demoen. - Når man mapper en knapp under Controls, hopper valget øverst hver eneste gang! - Er man så vidt borti rattet når man mapper en knapp, så blir aksen mappen til den funksjonen. Endret 3. november 2007 av Bradbury
Bludd Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Grafikken var jo helt utrolig... Men det kunne kanskje vært litt bedre. Kan noen hjelpe meg med å ta bilde i spillet? Har alltid lurt på hvordan man gjør det... Trykk esc i cutscenes så tar den bilde... Utrolig teit.
freke Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Urk, utrolig skuffet. De prøver å gå vekk fra det som var morsomt i Most Wanted og istedet tar spillet i en retning mot "seriøs racer". Irriterende, da NFS alltid har vært en underholdene blanding av arcade og sim. Kontrollene er utrolig dårlige for keyboard, minner meg om Juiced 1 på PC. Dessuten nekter spillet å la deg hoppe over annonseringen i starten av løpene (esc tar bare screenshots(!)) og alt føles tregt og kjedelig. Grafikken er ikke noe særlig heller selv om jeg kjørte alt på maks i 1920x1200 med 4xFSAA. Ytelsen var bra på min GF8800 GTX, men det skulle vel bare mangle. Jeg er utrolig skuffet, synes det er enda dårligere enn Carbon. Egentlig enig. Jeg kjører med G25 rattet, og jeg syntes ikke det var en udelt positiv opplevelse heller. Rattet reagerer jo ikke akkurat 'instant' når man skal svinge. Hvis ikke det er en kalibrering i spillet jeg har gått helt glipp av. Jeg valgte bare G25 i controller menyen. Det blir feil når de skal "prøve" å lage en seriøs racer og ender opp med slikt. Ikke morro arkade; ikke realistisk sim. En skikkelig bastard som feiler litt i begge avdelinger. Mulig jeg bare irriterer meg over at de ikke fikk til ratt (og, som man leser, tastatur) styringen uten forsinkelse i demoen, og at dette vil være fikset i fullversjonen, men jeg kjører mye heller GTL en stund til enn å kjøpe dette 'as is'.
Asdt Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hvorfor får jeg bare rundt 40-50 fps da jeg kjører med andre biler med dette systemet? 8800gts 320mb amd 5200+ 2gb XP
Tordenflesk Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) For meg virker det som om Pro Street er to spill Pro Street for tastatur: treg styre-respons, veldig ""twitchy" styring og du mister mye fart fordi du hele tiden må korrigere styringen. Pro Street for kontroller/ratt: Du får (nesten) følelsen av at du faktisk har med et kjøretøy med fire hjul å gjøre. Du kan styre akkurat så mye du vil og du får respons fra bilen. Det er langt i fra noen simulator, men dette er det beste NFS jeg har spilt (Mitt første var Underground 1 så det sier kanskje ikke så mye ) Endret 3. november 2007 av Tordenflesk
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har prøvd demoen, men jeg ble ikke imponert. Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke pengene mine på dette. Begrunn nå hvorfor i stedet for å lage en slik meningsløs post som det der.
Tordenflesk Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 ÜberNinja: Ja, tror ikke EA blir så lei seg for å gå glippa av Mevons penger
GeForcy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Her er noen bilder fra spillet: Jeg syns at grafikken er helt topp! Har ikke helt på fullt. Endret 3. november 2007 av Artjom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå