Gå til innhold

Bytte/kjøp av brukte spill EBgames eller Games?

Anbefalte innlegg

Skrevet
kan jeg bytte spill som jeg kjøpe for 2 dager siden, og bare si at jeg ikke likte spillet? på eb games

Game har 10 dagers åpent kjøp, så hadde du kjøpt det hos oss så kunne du ha byttet uten problemer til fullpris. Forutsetter selvsagt at spillet ser ubrukt ut.

Jeg jobber i Game osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Også er dere rosa ;-)

Hvem geni fant egentlig ut at rosa var en passende farge på en spillkjede?!

Dude, sjekk fargekartet ditt. Uansett, heller "rosa" enn butikker som kun henvender seg til hardcore gamere (butikken jeg jobber i var et godt eksempel på det för vi pusset opp). Spill til folket, ikke minoriteten IMHO.

Skrevet (endret)

OT:

pr0nin: Du som jobber i game, vet du hva prisen på en brukt 360 elite er? og hva prisen er på en ny arcade eller premium.?

Takker for svar :)

Endret av vegavnil
Skrevet

Da lønner det seg og kjøpe brukt ps2 med 3 spill og kjøpe 2 spill til for rundt 1000kr også bruke tilbudet dems. ps2, 5 spill og 700kr for xbox 360.

1700kr for xbox 360 er da veldig billig?

Skrevet
Da lønner det seg og kjøpe brukt ps2 med 3 spill og kjøpe 2 spill til for rundt 1000kr også bruke tilbudet dems. ps2, 5 spill og 700kr for xbox 360.

1700kr for xbox 360 er da veldig billig?

Har game dette tilbudet?

• 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet om det går ann å returnere brukte spill som ikke funker skikkelig? Altså at jeg har kjøpt et brukt oblivion fra en gamestop butikk, og det funker ikke skikkelig når jeg spiller det på min 360?

Skrevet
Noen som vet om det går ann å returnere brukte spill som ikke funker skikkelig? Altså at jeg har kjøpt et brukt oblivion fra en gamestop butikk, og det funker ikke skikkelig når jeg spiller det på min 360?

Du har 10 dagers full bytterett uansett om spillet virker eller ei.

Er det ødelagt får du sikkert byttet utover de 10 dagene også.

Skrevet
kan jeg bytte spill som jeg kjøpe for 2 dager siden, og bare si at jeg ikke likte spillet? på eb games

Game har 10 dagers åpent kjøp, så hadde du kjøpt det hos oss så kunne du ha byttet uten problemer til fullpris. Forutsetter selvsagt at spillet ser ubrukt ut.

Jeg jobber i Game osv.

Takk for informasjonen. Men jeg mente GameStop :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...