dymoletratag Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp
Entity extraction Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 tja Nå kom det vel en patch content i går. Vanligvis er det 2-3 uker igjen da. Menneh, tviler på at noen egentlig vet når den kommer
Freqtal Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) It's the background downloader prepping for 2.3 much like we've done before. It just means we're getting closer. This doesn't mean anything, remember that we had to wait weeks between the first download of the 2.2 patch and the release on live servers. Se MMO-Champion. Finner som oftest den siste og "viktige" infoen der, og på World of Raids. Endret 2. november 2007 av Volak
dymoletratag Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 (endret) Fan, nå som jeg blei så gira Endret 2. november 2007 av Futtlur
CombatPsycho Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kommer Season 3 noe senere enn 2.3patchen?
Litraphy Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Gleder meg enormt til denne patchen Jeg også. Har flere alts som jeg skal levele opp som nå har full rested i tillegg. Så det skal bli godt med den nye expen
Bagh Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kommer Season 3 noe senere enn 2.3patchen? Ingen som veit enda, men Blizzard har antydet at Season kommer 2 uker etter 2.3 slik at de kan annonsere det først.
Licht Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har en Retribution Paladin som vil ha threat reduction og Season 1-settet som jeg kan gå til innkjøp av på dagen -- når det engang kommer. T_T Give.
EpziloN Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg gleder meg så utrolig mye til den lille fortsettelsen av The Missing Diplomat!
Romis Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter? Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? - Romis
GLN Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter?Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? - Romis De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%
Gumpen Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 dette er da lovendes..gleder meg veldig, blir kansje litt artigere å gjøre quest..men blir en forbanna jobb for thottbot
Glipp Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter?Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? - Romis De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30% hmmm. vet ikke helt om jeg liker den forandringen.. men men. har 2 stk lvl 70, så har ikke noen planer om og lvl'e enda en alt i nermeste framtid
Black&White Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ser ut som det kan ta litt tid før den patchen her går live, ja. Utrolig mye rart som har blitt "bugged" Reported issues on the 2.3 PTR
Romis Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Nei! Hva faen er galt med blizz? Jeg syns vi bør få 2x xp av alt! - Romis
Lycantrophe Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter?Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? - Romis De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30% Såvidt jeg forsto minsker de exp. du trenger for å levle med 20%, og exp-belønning fra quests med 30%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå