Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
It's the background downloader prepping for 2.3 much like we've done before. It just means we're getting closer.
This doesn't mean anything, remember that we had to wait weeks between the first download of the 2.2 patch and the release on live servers.

Se MMO-Champion. Finner som oftest den siste og "viktige" infoen der, og på World of Raids.

Endret av Volak
Skrevet
Kommer Season 3 noe senere enn 2.3patchen?

Ingen som veit enda, men Blizzard har antydet at Season kommer 2 uker etter 2.3 slik at de kan annonsere det først.

Skrevet

Jeg har en Retribution Paladin som vil ha threat reduction og Season 1-settet som jeg kan gå til innkjøp av på dagen -- når det engang kommer. T_T Give.

Skrevet
Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter?

Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? :)

- Romis

De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%

Skrevet

- Romis

De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%

hmmm. vet ikke helt om jeg liker den forandringen.. men men. har 2 stk lvl 70, så har ikke noen planer om og lvl'e enda en alt i nermeste framtid :p

Skrevet

- Romis

Såvidt jeg forsto minsker de exp. du trenger for å levle med 20%, og exp-belønning fra quests med 30%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...