Gå til innhold

[løst]PM's. Får ikke beskjed om nye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Samme greia her. Rimelig irriterende.

Skrevet
Jeg bruker Hardware.no-skinnet og får derfor en veldig stilig meldingsvarsel, men jeg trodde ikke dette var skin-relatert.

Jeg tror at den meldingen bare kommer opp en gang. Altså hvis du rehresher så står det 0 nye igjen

Skrevet

Har jeg fått ny melding så kommer den lille boksen opp, men den sier uansett at jeg har 0 nye meldinger :p Så har lært meg til å sjekke litt innimellom om det ligger noe der.. For på siden, i menyen, så står det jo alltid 0 uansett.

Skrevet

Det gjør det ikke her. :o

Men dette er ikke noe problem for meg, for jeg har valgt å motta mail hver gang jeg får en ny PM - noe en kan velge å få i kontrollpanelet. :)

Skrevet

Jeg får heller ikke beskjed om nye uleste meldinger... (og for oss som aldri! sjekker innboksen, betyr jo dette at vi er avskåret fra forumets "undergroudn" PM arena...)

Nei dette må fikses! :thumbump:

Skrevet

Jeg kan så si garantere at der får varsel om det, enten funker det for alle eller så funker det for ingen. (Og her funker det fint)

Men varslet viser bare EN gang per PM, og da er det lett å overse den, dvs om man f.eks har flere vinduer oppe.

Er det slik at antallet uleste meldinger viser feil i menyen hos folk?

Skrevet

Får man 2 PM'er. og så har man vært inne på personlige meldinger og lest EN av de uleste PM'ene og så går ut, står det 0 nye meldinger. Da burde det stått "1 ny melding" i stedet

• 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...