Gå til innhold

Hvilket Lian Li Kabinett dere?


Anbefalte innlegg

Naa er det ingen vei tilbake. Jeg var aa hentet mitt PC10 i gaar. Jeg gjentar gjerne bakgrunnen for valget

 

+ Kun 120mm vifter (bra mtp stoey)

+ Manuell instilling av viftehastighet i front

+ Gummi innfestninger for paneler, drives og vifter (bra mhp stoey)

+ Uttrekkbart feste for hovedkort

+ Design og kvalitet

+ God Plass aa vel saa det

 

Saa naa er det "kun" komponenetene som skal paa plass. Har allerede anskaffet alt bortsett fra det mest prissensetive slik som cpu, ram og vga.

 

Will keep you posted

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 5 stk Lian Li og alle har jeg solgt. Det første kabinettet jeg ble virkelig fornøyd med er Antec P182. Ber deg seriøst vurdere dette kabinettet.

 

Lian Li er verdens dyreste alu, de har svært liten støydempning, ofte lite optimal airflow og koster som sagt aaaaltfor mye.

 

Se på Antec P182 og jeg kan garanterer deg at du blir fornøyd. Bare for å nevne at det finnes andre og mye bedre alternativer til skrapmetall fra Asia.

Lenke til kommentar

Andylove, kan du si hvilke modeller du har hatt fra Lian Li?

 

Jeg har ikke hatt P182 selv, men jeg har vært utsatt for støyen fra det gjennom flere kamerater :-) Derfor er jeg skeptisk til å kjøpe det. Jeg vil helst slippe å bruke tid selv på å dempe et kabinett, f.eks med støymatter, bytte vifter +++

 

Ellers er jeg glad for slike å få slike ærlige tilbakemeldinger. Fint om du kan være litt mer konktret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...