Bjarte Pat Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Følgende skjedde her om dagen: Jeg satte i digitalkameraet mitt, og windows opprettet kameraet mitt som en stasjon ved navn F. Problemet er bare at det er stasjonen til min eksterne harddisk som all musikken min ligger på. Jeg endret på min itunes-mappe til den nye stasjonen, noe som tilsynelatende fungerte greit, bortsett fra at itunes ikke klarer å finne halvparten av musikken, enda den ligger der den skal ligge! Det er jo helt utrolig! Er det noen andre som har hatt samme problem? Finnes det en måte å ordne dette på? Aldri likt iTunes, dødsstress å måtte importere all musikken manuelt, men romkameraten min kjøpte seg airtunes så jeg gikk noe motvillig over. Angrer på det nå, for å si det sånn.
Fritz0r Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Høyst sannsynlig kommer dette av at du bruker musikk formater som ikke støttes av itUnes, og du må vel sette deg ned og konvertere til AAC eller MP3.
Bjarte Pat Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Høyst sannsynlig kommer dette av at du bruker musikk formater som ikke støttes av itUnes, og du må vel sette deg ned og konvertere til AAC eller MP3. Nei. Musikken var allerede importert i iTunes, og fungerte fint før dette skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå