Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring - Suzuki GSXR 600


Mauro

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har aldri helt satt meg inn i hvor mye det koster å forsikre en slik sykkel, så jeg får bare spørre her. Jeg vet at det ikke koster mer enn 100,000 for en fin 05-06 modell, men hva koster det å forsikre galskapen? Sånn cirka? Noen som kan fortelle hva dere betaler? Skal i så fall settes på en person med fullbonus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser i profilen din at du er 19, da er det nok dyrt og mange selskaper vil ikke ha deg som kunde i det heletatt med en sånn sykkel. Når det er sagt er det store forskjeller ute å går, jeg tror det skal være mulig å komme ned mot 10000,- i året med vanlig 25% startbonus. Det varierer veldig med hva slags utbetalinger selskapet har hatt på akkurat den modellen og hvor "hypp" dem er på å ha deg som kunde.

 

Ta en telefonrunde til et par selskaper. Det er mye å spare på å sette dem litt opp mot hverandre og prute også.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Ser i profilen din at du er 19, da er det nok dyrt og mange selskaper vil ikke ha deg som kunde i det heletatt med en sånn sykkel. Når det er sagt er det store forskjeller ute å går, jeg tror det skal være mulig å komme ned mot 10000,- i året med vanlig 25% startbonus. Det varierer veldig med hva slags utbetalinger selskapet har hatt på akkurat den modellen og hvor "hypp" dem er på å ha deg som kunde.

 

Ta en telefonrunde til et par selskaper. Det er mye å spare på å sette dem litt opp mot hverandre og prute også.

Det er så klart snakk om å sette forsikringen på min far. Han er 47 og har fullbonus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sjekket hos mitt selskap for flere forskjellige sykler her om dagen, og oppdaget at så snart det kom Z, X, eller spesielt R i navnet, ble det dyrt. CB, GC etc var lavere. Med kasko kostet det ca 50% mer for en GPZ 500 enn en CB500 eller GX500. Det var også overraskende dyrt for en 125, ansvarsforsikringen kostet 20% mer enn for en GPZ 500.

 

Sjekk hos flere selskaper, det er store forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...