Gå til innhold

Halo: Catch Skull borte?


XxStianxX

Anbefalte innlegg

Har sett at det er sinnsykt mange andre enn meg som har problemer med at "Catch Skull" på banen The Storm ikke befinner seg der den skal. Har hørt tusen forskjellige versjoner på hvordan man skal gjøre det og prøvd alle men det dukker fortsatt ikke opp. Noen som har vært utenfor noe lignende og har funnet ut av det? Er det noe jeg gjør feil eller er det bug?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er som sagt ikke der i det heletatt, verken før eller etter de er ødelagt. Har kjørt rett bort dit og hoppet opp uten å drepe noen også uten at den er der.

 

Du starter vel fra starten av levelet?

 

Ja, det gjør jeg >.< Gjort det sinnsykt mange ganger nå, på alle de tre vanskeligste vanskelighetsgradene.

Lenke til kommentar
Ja, den er som sagt ikke der i det heletatt, verken før eller etter de er ødelagt. Har kjørt rett bort dit og hoppet opp uten å drepe noen også uten at den er der.

 

Du starter vel fra starten av levelet?

 

Ja, det gjør jeg >.< Gjort det sinnsykt mange ganger nå, på alle de tre vanskeligste vanskelighetsgradene.

 

Vet ikke noe om det har noe med saken å gjør men når jeg spillte coop så fant jeg den ikke så vis du gjør det prøv alene.. og vis du ikke gjør det pøv coop .. bare et forslag

Lenke til kommentar
Har du fullført spillet?

 

Ja, fullført det på easy, normal og heroic

 

Ja, den er som sagt ikke der i det heletatt, verken før eller etter de er ødelagt. Har kjørt rett bort dit og hoppet opp uten å drepe noen også uten at den er der.

 

Du starter vel fra starten av levelet?

 

Ja, det gjør jeg >.< Gjort det sinnsykt mange ganger nå, på alle de tre vanskeligste vanskelighetsgradene.

 

Vet ikke noe om det har noe med saken å gjør men når jeg spillte coop så fant jeg den ikke så vis du gjør det prøv alene.. og vis du ikke gjør det pøv coop .. bare et forslag

 

Spiller alene, men kan prøve coop ;)

Lenke til kommentar

Har prøvd absolutt alt, både å drepe alle ghostene og å drepe alt bortsett fra siste wraithen. Har en kamerat som nettopp tok den på sin og, han kjørte bare rett bort og tok den.. Må være en bug.. Skal sende mail til xbox-folka ;) Hvis noen har noen flere tips så er det bare å pøse på :)

Lenke til kommentar
Har prøvd absolutt alt, både å drepe alle ghostene og å drepe alt bortsett fra siste wraithen. Har en kamerat som nettopp tok den på sin og, han kjørte bare rett bort og tok den.. Må være en bug.. Skal sende mail til xbox-folka ;) Hvis noen har noen flere tips så er det bare å pøse på :)

 

Har du eller kan du få låne en memory stick? Så ja sett dine savegame`s på den, slett de gamlepå harddisken og start spillet på normal og prøv på nytt.

Lenke til kommentar

Det er jo ett checkpoint rett før du går ut der også, så det er jo ganske lettvint og prøve flere kombinasjoner. Selv så lar jeg den "ikke-anti-air" wraithen leve som vanlig, jeg border og dreper de i anti-air wraithen uten å ødelegge den og ghostene dreper jeg. Da lå skullen der for min del! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...