Gå til innhold

Hvem er eldst her på diskusjon.no?


Opticane

Hvem er eldst her på diskusjon.no?  

329 stemmer

  1. 1. Forumets "gamlinger" ;)

    • Under 30 år
      284
    • 30-35 år
      12
    • 36-40 år
      5
    • 41-45 år
      4
    • 46-50 år
      2
    • 51-55 år
      1
    • 56-60 år
      2
    • Vi over 60 år
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare unggutten med mine nitten år. Men det jeg mangler i fysisk alder tar jeg igjen i mental alder. Tror nok det er en del eldre her på forumet, kanskje flere enn brukere flest tror. Men de har sannsynligvis ingen trang til å rope ut om alderen sin over hele forumet. Tror det er lettere å diskutere når folk ikke blir skremt av alderen ens.

Lenke til kommentar
Tror nok Skrue er en av de eldste her; https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=6118.

Trur du skal ta det med eit treilerlass med salt. Vist du ser kor han er mest aktiv på forumet, tviler litt på at han er 60 år. Sikkert ikkje meir enn 16 - 17

Nå har jo Skrue vært betydelig mye lenger her på forumet enn deg, og hvis han er bare 16-17 år, hvorfor skrev han så lange og gode poster om vannkjøling i en alder av 10-11 år?

Lenke til kommentar
hvorfor skrev han så lange og gode poster om vannkjøling i en alder av 10-11 år?

Må innrømme at jeg klukklo litt av denne kommentaren.

 

Til den som har laget poll. Siden dette er en tråd om hvem som er eldst her burde det vel vært alternativene 45-50, 50-55, 55-60 og blank stemme. Bare lufter en liten tanke. :)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Det var jeg som startet tråden, men ikke jeg som la til en poll her. Synes det var et dårlig forslag med poll.. Det er bedre om de som tror de er gamle nok til å kvalifisere seg sier det selv. Dette skulle ikke være en tråd der folk sier hvor gamle de er!! Det er ikke vits å si: Jeg er 18. Det er hundre tusen tenåringer her, det er de eldste (over 40) jeg sikter til her.

 

EDIT: Til Jarmo: kan du endre eller FJERNE pollen? Kun de over 40 er interessante. Du ødela topicen min.. :mad:

Endret av Opticane
Lenke til kommentar
Han er stadig forbannet på dette forumet som får meg til og sitte våken om natta

 

Då burde han tenke over at det er atskillig verre ting enn diskusjon.no ein kan sitte online heile natta med.

Dette forumet trur eg kan gi meir lærdom enn ungdomsskulen og VGS til saman! :p

 

Er sjølv 21, ikkje gamle karen altså!

Lenke til kommentar
Han er stadig forbannet på dette forumet som får meg til og sitte våken om natta

 

Då burde han tenke over at det er atskillig verre ting enn diskusjon.no ein kan sitte online heile natta med.

Dette forumet trur eg kan gi meir lærdom enn ungdomsskulen og VGS til saman! :p

 

Er sjølv 21, ikkje gamle karen altså!

Det er ivertfall bedre enn og valse drita på byen :p

Hva er klokka nå? 01:07 :p Natta! *zip* ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...