Gå til innhold

Gratis tegneprogram a la PSP/PS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter ett gratis tegneprogram a la Paint Shop Pro eller Photoshop, noen som har noen tips? Trenger ikke være komplisert, bare med bedre grafikk en Paint, og gratis.

Mange takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leter etter ett gratis tegneprogram a la Paint Shop Pro eller Photoshop, noen som har noen tips? Trenger ikke være komplisert, bare med bedre grafikk en Paint, og gratis.

Mange takk på forhånd :)

Nå er jeg på litt gyngende grunn, men jeg tror Gimp skal være ett godt valg.

Skrevet

Er ikke det litt komplisert? Det er en vennine av meg som trenger et, og hun er ikke akkurat et datageni. Mer på linje med den senile bestemora mi. Jeg kan alltids foreslå det, men jeg er fremdeles åpen for forslag.

Mange takk, keep 'em coming :D

Skrevet

Vel, Det du kan gjøre er å skaffe deg en sånn Draw Pad, USB-root i hvertfall sånn brett til PC som du tegner på, Der følger det med noen programmer som kan hjelpe deg.. Du må nok bruke penger fordi jeg er ikke sikker på om det er noen bra Gratis programmer.

^_-

Skrevet

GIMPshop skal visst være et godt alternativ til Photoshop. Det er enkelt og greit en modifisert versjon av GIMP som skal gi følelsen av at det er PS.

Har ikke testet det selv, men det kan være verdt å kikke på, i hvert fall siden det er gratis.

• 2 uker senere...
Skrevet

Steffenz, hvorfor er ikke disse programmene tegneprogrammer? Som -Kiman- sier så er det vel photoshop som er tegneprogrammet, illustrator er vektorbasert, så der er det et hat å gjøre noe på frihånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...