Gå til innhold

8800 GT - nesten like raskt som GTX (billigere en GTS)


Filla

Anbefalte innlegg

Kanskje med SLI, men ellers vil nok ikke det gå.

 

på testen til VRZone fikk man se ytelsen i Crysis med 1920x1200 med 4xAA og 16x AF. Da var frameraten direkte proporsjonal med minnemengden. 8800GTX best, GTS640 etter, så GT med sine 512, og til slutt GTS 320.

 

Jeg har ikke planer om å oppgradere uansett, men jeg hadde uansett ventet til et kort med 1024 Mb onboard minne kommer, nettop fordi jeg liker høye oppløsninger og litt AA/AF.

 

Men uansett, det er jo maaasse skjermkort for pengene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må fortsatt si jeg er noe usikker på om jeg vil "gå ned" til GT versjonen over GTX 768mb.

Planer om en 24" 19noeX1200 skjerm, så regner med at jeg må ha litt bang for å drifte f.eks crysis i dette.

 

Får vel se det an litt, venter på penger for å få kjøpt uansett, så ikke noe stress.

Lenke til kommentar

Hei! Etter å ha sett alle de gode testene til 8800gt vurderer jeg å avbestille mine 2 Ati 2900pro og Asus Maximus formula, og gå for 2 8800gt med Evega 680i sli noen innvendinger mot det?

Noen som vet nåer 8800gt kommer på lager??

 

EDIT: Må bestemme meg innen 1 time :confused:

Endret av Max!muS
Lenke til kommentar
Ett 8800GT kort holder følge med 8800GTX, det gjør ikke ett 2900Pro.

Vel... Nvidia GeForce 8800 GT Review AA/AF Testing

 

2900 pro er bare å drite i. Med mindere du vil vente 3 uker til Radeon HD 3800 dukker opp, er nok 2x8800GT en sikker vinner hvis du eier en skjerm som er 24" eller større.

Jeg skulle klokke 2900Pro opp til 2900Xt men 8800GT slår 2900Xt på stock så det er ikke så mye å tenke på. :thumbup:

 

EDIT: Har 22" skjerm, så det skulle gå greit.

Endret av Max!muS
Lenke til kommentar

Denne pokkers hurtigutviklende teknologien :hrm:

 

nettop skaffa meg GTS 320mb og så kommer dette.

 

Jaja trenger vel egentlig ikke mer uans, men er irriterende å ha brukt mye penger på noe som blir dårligere

enn noe nytt som kommer og som er billigere :p

 

1+ for settningsoppbygningen :)

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...