Gå til innhold

[Løst]Hevn over en i klassen


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Helt enig!

 

 

Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Han har venner

Har ikke du venner da?

Han har farlige venner

Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da?

De hater han fra før...

Ok. For å si det sånn.

- Hvorfor i helvette har du lagen en "softgunlignedegreie" som du har tenkt å skyte han med, og IKKE tør å gi han en på trynet? Hva tror du vennene hans hadde jort da? Mye bedre å gi han noe som varer litt ..

Lenke til kommentar
Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Helt enig!

 

 

Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Han har venner

Har ikke du venner da?

Han har farlige venner

Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da?

De hater han fra før...

Ok. For å si det sånn.

- Hvorfor i helvette har du lagen en "softgunlignedegreie" som du har tenkt å skyte han med, og IKKE tør å gi han en på trynet? Hva tror du vennene hans hadde jort da? Mye bedre å gi han noe som varer litt ..

Jeg kan ikke gi han en i trynet mitt i timen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Helt enig!

 

 

Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Han har venner

Har ikke du venner da?

Han har farlige venner

Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da?

De hater han fra før...

Ok. For å si det sånn.

- Hvorfor i helvette har du lagen en "softgunlignedegreie" som du har tenkt å skyte han med, og IKKE tør å gi han en på trynet? Hva tror du vennene hans hadde jort da? Mye bedre å gi han noe som varer litt ..

Jeg kan ikke gi han en i trynet mitt i timen...

 

Men du kan skyte han med en "softgunlignendeting" i timen?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Helt enig!

 

 

Hva med å gi han en på trynet i stedenfor?

Han har venner

Har ikke du venner da?

Han har farlige venner

Men herregud. Hvor vanskelig er det å få med seg noen av kameratene dine å ta drittungen da?

De hater han fra før...

Ok. For å si det sånn.

- Hvorfor i helvette har du lagen en "softgunlignedegreie" som du har tenkt å skyte han med, og IKKE tør å gi han en på trynet? Hva tror du vennene hans hadde jort da? Mye bedre å gi han noe som varer litt ..

Jeg kan ikke gi han en i trynet mitt i timen...

 

Men du kan skyte han med en "softgunlignendeting" i timen?

Jahvorforikke?

Lenke til kommentar

1-Finn en gammel skolisse med tykk, stor plastbit på enden.

2-klipp av en slik plastbit med ca 7 mm skolissestoff.

3-Rufs og riv stoffet litt fra hverandre så den blir til en liten dusk.

4-Finn en tynn nål på 2-3 cm

5-Stikk nålen inn på den rufsete siden, og dytt den gjennom plastbiten så langt du kan

6-Nå burde spissen stikke ut 3-10mm foran.

7-Finn et tynt rør hvor pilen passer oppi.

8-Blås pilen mot kompisen din

 

Enjoy :innocent:

 

Hvis du får til dette skikkelig, er den såpass farlig at den står i en murvegg hvis du blåser skikkelig :p

Tenk å få den i bakhodet eller låret!

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

 

Anmerkning på barneskolen? :S

 

det har jeg aldri hørt om, uansett du går på barneskolen, en anmerkning fra eller til gjør ingenting.

 

og når han mente det med de pilene... så tror jeg han mente å lage de hjemme på forhånd ;)

 

http://humorlab.no/file.php?id=370

 

der har du jo også en liten guide til å lage noen piler (hvis du forstår engelsk)

 

 

Min verson holder ut lengre, er tyngre(farligere), men derimot vanskeligere å lage

Lenke til kommentar
Tror du virkelig å skyte han med den softgun tingen kommer til å løse noe? Tror du bare gjør alt verre om du skyter han i timen.

 

Ser ingen annen mulighet enn å gi han en på trynet eller fortsette å bli mobba så lenge du går på samme skole som han.

Jeg blir ikke mobba.... Jeg blir skutt i lillefingerneglen veldig hardt og fort med en stift

Lenke til kommentar

Hehe, virker som om du, Latterkongen har noen gode argumenter for ting som er uløselig.

 

Du har lyst til å skyte han, men ikke å slå han, fordi han har en farlig gjeng?

Du har ikke lyst til å si ifra til lærerne, fordi han ikke bryr seg om tilsnakk?

Du får anmerkning for å dra til han i klasserommet, men ikke for å skyte han med selvlagt skyter?

 

Synes dette virker ganske rart.

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar
Hehe, virker som om du, Latterkongen har noen gode argumenter for ting som er uløselig.

 

Du har lyst til å skyte han, men ikke å slå han, fordi han har en farlig gjeng?

Du har ikke lyst til å si ifra til lærerne, fordi han ikke bryr seg om tilsnakk?

Du får anmerkning for å dra til han i klasserommet, men ikke for å skyte han med selvlagt skyter?

 

Synes dette virker ganske rart.

 

BUUUUURN!

:p.

 

er det ikke bare ta et strekk ta det mellom tommelen og en finger, så ta en papirbit og skyt den på han.

Du trenger jo ikke å drepe han ... xd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...