akarno Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Jeg har etter å kost meg med demoen, valgt å pre-ordere Crysis. I mailen jeg mottok sto det så fint: Additional Product Information:Crysis® - <b>You will receive an email shortly containing a link to the multiplayer demo plus your unique beta access code. Simply click the link, follow the instructions and enter your code when prompted to access the demo.</b> Etter en del timer han jeg ikke fått denne mailen, og EA support vil ikke la meg sende inn support angående crysis (er nødt til å velge et spill for å sende inn). Føler meg litt hjelpeløs, har prøvd å google det, men uten resultater. Litt av grunnen til at jeg gadd å pre-ordere og ikke kjøpe over kasse var jo på grunn av dette. Noen som har hatt samme problemet? Eventuelt vet hvordan det kan løses/hvor lang tid det vil ta før jeg mottar noe mail.
Keff Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Jeg har etter å kost meg med demoen, valgt å pre-ordere Crysis. I mailen jeg mottok sto det så fint: Additional Product Information:Crysis® - <b>You will receive an email shortly containing a link to the multiplayer demo plus your unique beta access code. Simply click the link, follow the instructions and enter your code when prompted to access the demo.</b> Etter en del timer han jeg ikke fått denne mailen, og EA support vil ikke la meg sende inn support angående crysis (er nødt til å velge et spill for å sende inn). Føler meg litt hjelpeløs, har prøvd å google det, men uten resultater. Litt av grunnen til at jeg gadd å pre-ordere og ikke kjøpe over kasse var jo på grunn av dette. Noen som har hatt samme problemet? Eventuelt vet hvordan det kan løses/hvor lang tid det vil ta før jeg mottar noe mail. Da jeg pre ordra for så å få demoen i går, gikk det sikkert 2,5 timer før jeg fikk mail fra dem. Er sikkert bare tung traffikk hos dem:-) Tykt lag med tolmod, dude:-)
akarno Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Tålmod i mitt sinn fins ei! Demoen gjorde meg bare mer blodtørst. Får håpe du har rett
newman221 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Noen som syns det er dårlig gjort at den koster $49,99 i USA, mens den koster 499 i Norge..? med dagens kurs skulle det bli 265kr i usa, og det dobbelte i norge.. har dere bestilt norsk eller amerikansk utgave? Koster forresten £35, endel billigere enn norsk den og..
akarno Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg ble trukket 392,57,- Regner med det vil ligge opp imot 600 på spaceworld etter lansering. I USA er 50$ mye mer. I england for eksempel ligger vanlig lønnet arbeid for en 18-åring på rundt 50-60KR timen, mens her får vi 110+. Ellers venter jeg fortsatt på mail! Endret 27. oktober 2007 av akarno
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Noen som syns det er dårlig gjort at den koster $49,99 i USA, mens den koster 499 i Norge..?med dagens kurs skulle det bli 265kr i usa, og det dobbelte i norge.. har dere bestilt norsk eller amerikansk utgave? Koster forresten £35, endel billigere enn norsk den og.. På nettet koster det ikke noe særlig mer enn 350;) Uansett la jeg merke til dette i blandt annet Polen og... Kjøpte Bioshock for 200kr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå