Gå til innhold

Crysis pre-order hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har etter å kost meg med demoen, valgt å pre-ordere Crysis.

I mailen jeg mottok sto det så fint:

Additional Product Information:

Crysis® - <b>You will receive an email shortly containing a link to the multiplayer demo plus your unique beta access code. Simply click the link, follow the instructions and enter your code when prompted to access the demo.</b>

Etter en del timer han jeg ikke fått denne mailen, og EA support vil ikke la meg sende inn support angående crysis (er nødt til å velge et spill for å sende inn).

Føler meg litt hjelpeløs, har prøvd å google det, men uten resultater. Litt av grunnen til at jeg gadd å pre-ordere og ikke kjøpe over kasse var jo på grunn av dette.

Noen som har hatt samme problemet? Eventuelt vet hvordan det kan løses/hvor lang tid det vil ta før jeg mottar noe mail.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg har etter å kost meg med demoen, valgt å pre-ordere Crysis.

I mailen jeg mottok sto det så fint:

Additional Product Information:

Crysis® - <b>You will receive an email shortly containing a link to the multiplayer demo plus your unique beta access code. Simply click the link, follow the instructions and enter your code when prompted to access the demo.</b>

Etter en del timer han jeg ikke fått denne mailen, og EA support vil ikke la meg sende inn support angående crysis (er nødt til å velge et spill for å sende inn).

Føler meg litt hjelpeløs, har prøvd å google det, men uten resultater. Litt av grunnen til at jeg gadd å pre-ordere og ikke kjøpe over kasse var jo på grunn av dette.

Noen som har hatt samme problemet? Eventuelt vet hvordan det kan løses/hvor lang tid det vil ta før jeg mottar noe mail.

Da jeg pre ordra for så å få demoen i går, gikk det sikkert 2,5 timer før jeg fikk mail fra dem. Er sikkert bare tung traffikk hos dem:-)

Tykt lag med tolmod, dude:-)

Skrevet

Noen som syns det er dårlig gjort at den koster $49,99 i USA, mens den koster 499 i Norge..?

med dagens kurs skulle det bli 265kr i usa, og det dobbelte i norge..

har dere bestilt norsk eller amerikansk utgave? Koster forresten £35, endel billigere enn norsk den og..

Skrevet (endret)

Jeg ble trukket 392,57,- Regner med det vil ligge opp imot 600 på spaceworld etter lansering.

I USA er 50$ mye mer.

I england for eksempel ligger vanlig lønnet arbeid for en 18-åring på rundt 50-60KR timen, mens her får vi 110+.

Ellers venter jeg fortsatt på mail!

Endret av akarno
Skrevet
Noen som syns det er dårlig gjort at den koster $49,99 i USA, mens den koster 499 i Norge..?

med dagens kurs skulle det bli 265kr i usa, og det dobbelte i norge..

har dere bestilt norsk eller amerikansk utgave? Koster forresten £35, endel billigere enn norsk den og..

På nettet koster det ikke noe særlig mer enn 350;)

Uansett la jeg merke til dette i blandt annet Polen og... Kjøpte Bioshock for 200kr! :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...