Gå til innhold

Singstar PS3 til Jul allikevel!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bli intressant og se hvor mange hardcore gamere som kjøper Singstar på PS3. Det populære salget av Singstar på PS2 ble høyt pga att det var en konsoll som hadde solgt i bøtter å spann. Man vet jo aldri men kan aldri tenke meg att Singstar blir en stor suksess på PS3, alt for få konsoller som har blitt solgt for det og vet om att jeg selv ikke skal ha dette makkverket, Synge det kan jeg gjøre i dusjen, jeg trenger ikke en PS3 for å gjøre det.

 

hardcore gamere.. hahaha.. dette gjorde dagen min..

 

så folk kan ikke kjøpe ps3 for dette, eller er den forbeholdt de som spiller 5 timer cod4 og warhawk online med clanene sine hver dag... Visste at hardcore gamerz som deg fantes i dataverden, men herre nå skal dere ta over ps3 også?

 

Hvis folk ønsker seg ps3 for å kjøpe singstar gjør vel ikke det noe? Mer oppslutning for ps, mer penger = større satsing på spill!

 

ps3 to tha people, (dat including gamerz and singstar playaz)..

 

haha...

Lenke til kommentar
Synge det kan jeg gjøre i dusjen, jeg trenger ikke en PS3 for å gjøre det.

Jeg tror ikke feststemte venner på besøk har like stor glede av det. Selv om jeg riktig nok aldri har hørt dusjsyngingen din før.

 

Jeg tror ikke det selger like mange konsoller som de tidligere gjorde, men jeg tror nok det kommer til å selge litt. Ca. 4000 for en karaokemaskin med trådløse mikrofoner, god karaokesoftware, online musikkbutikk og community-features er ikke noe å si på. At det er en fremragende spillemaskin og en blu-ray/dvd/media-spiller også, trekker nok heller ikke akkurat ned verdien man får for pengene.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Når jeg leser denne tråden lurer jeg litt...

 

Veldig mange synsere her som tror de vet svaret på om folk kommer til og kjøpe deg ps3 pga singstar.

 

Jeg foreslår følgende.

 

Vi legger tråden død i 6måneder, så bumper vi den og ser hvor mange ps3/singstar som er kjøpt...

 

Hva får deg til å tro at folk som skriver i denne tråden ikke /har/ PS3 allerede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...