Gå til innhold

Automatisk reboot et bestemt klokkeslett jeg bestemmer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han skal jo boote maskinen til en bestemt tid. Hvordan skal han få Task Sheduler/bat-script til å kjøre når maskinen i utgangspunktet er avslått? Mulig det går an, men er bare nyskjerrig...

 

Hva mener du med avslått? I overskriften står det faktisk "reboot", og det er vanskelig på avslått maskin ja.

Endret av Aqualong
Lenke til kommentar
Han skal jo boote maskinen til en bestemt tid. Hvordan skal han få Task Sheduler/bat-script til å kjøre når maskinen i utgangspunktet er avslått? Mulig det går an, men er bare nyskjerrig...

Jeg leste emnetittelen... vet ikke om trådstarter har skrevet feil i enten tittelen eller posten..

 

Uansett kan du bruke task sheduler til å velge når et bat-script skal kjøre. Så bruker du shutdown /r til å restarte. Men om han mener boote, tror jeg det også finnes muligheten for det med task sheduler, men litt usikker.

Lenke til kommentar
Han skal jo boote maskinen til en bestemt tid. Hvordan skal han få Task Sheduler/bat-script til å kjøre når maskinen i utgangspunktet er avslått? Mulig det går an, men er bare nyskjerrig...

 

Hva mener du med avslått? I overskriften står det faktisk "reboot", og det er vanskelig på avslått maskin ja.

I overskriften ja... Men i teksten står det "boote maskinen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...