L O G I M A N Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er ikke noe rakettforskning som skal til for å løse det. Men det er sløvhet og eller amatørjobb, og da blir sånn svært enkle mangler kostbare. Dette kommer til å koste de nye 14000kr, bare fordi teip eller noe til kr 10 mangla.
L O G I M A N Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Da har jeg vært hos Peugeot igjen. Det blir bare ny omlakkering, og leiebil i 5 dager igjen. Denne gangen skulle de påse at gnisseteip legges på. Vi får se hvordan det blir. Er en måned til den skal inn. Jeg gadd bare ikke å krangle denne gangen. Egentlig burde ei komplett luke stått klar og blitt bytta mens jeg venta til avtalt tid.
Hachon Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det tar faktisk litt mer enn 5 minutter å skifte en slik luke. edith piaf : Men det er jo bedre å vente 3-4 timer enn å måtte være uten bil i 5 dager... Endret 7. mai 2008 av Hachon
kevinedomm Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tar slettes ikke 5 min å bytte en slik luke, det gjorde det ihvertfall ikke med Polo'en jeg var med på å bytte bakluke til. Er en masse justeringer som må til for å få den til å klaffe helt. Like sykt er det å bytte panserlokk..
L O G I M A N Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Kunne fint venta 2 timer. Så mye er det ikke som skal til. Uansett, nå kommer vi til å hatt bilen på verksted i 3 uker på et halvt år, bare pga rusting på bakluke. Det er i seg selv helt utrolig. Litt mer skikkelig montering hadde gjort, samt godt fagmessig arbeid. Gnisseteip hadde holdt i dette tilfelle, samt å se over den ny luka sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå