Gå til innhold

Løs oppgaven raskest!


Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
the to ganger?

 

:yes: Her er det kanskje enklere å se siden dere ser etter noe som ikke stemmer.. Men prøv og skriv det på en lapp og la noen lese det, ikke be dem se etter noe spesielt. Er ikke så mange som ser det! Mulig denne setningen er bedre å teste på andre som ikke vet om dette.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at man helst vil ha tak i disse sedlene (dvs. hvis du bor på seychellene, dette er 50 rupees) selvsagt vil jo alle ha penger, ikke det jeg er ute etter :p Men det noe spesielt med disse sedlene som pengeprodusentene har fått sneket inn.. seychelles_50_rupees.jpg

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hva er det som gjør at man helst vil ha tak i disse sedlene (dvs. hvis du bor på seychellene, dette er 50 rupees) selvsagtvil jo alle ha penger, ikke det jeg er ute etter :p Men det noe spesielt med disse sedlene som pengeprodusentene har fått sneket inn.. seychelles_50_rupees.jpg

 

Den er forfalsket? himmelen er rosa oppe til venstre.

 

edit: havet også forresten

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
Den er forfalsket? himmelen er rosa oppe til venstre.

 

Nei, er ikke det som er det som "selger" disse sedlene. Det er noe mere konkret, det vel kanskje ganske vanskelig å se, men det er lagt inn med vilje for å få disse til å virke mer "attraktive". Skjult beskjed.

 

Edit: det er ganske åpenlyst og man kan ikke unngå å se det når man først vet det.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Forresten, i Canada mente folk at de kunne se ansiktet til djevelen i håret til Dronning Elisabeth på denne seddelen canada_5_dollars.jpg

 

Jeg synes det er på grensa til latterlig, men de fjernet alle sedlene og lagde nye..

Her er djevelen liksom :roll:canada_5_dollars_expl.jpg

 

 

Her mener folk de ser djevelen i røyken da Twin Towers falt

wtc_devil_smoke.jpg

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...