Gå til innhold

Kommer meg ikke videre i Half Life 2 etter bare 5min


Anbefalte innlegg

Har nettopp installert Half Life 2, har hatt det i en god stund. Men min gamle PC kjørte det ikke noe spesielt bra, så det har bare lugget i skuffen. Tok det frem igjen nå :)

 

Har spilt i knappe 5min, kommet meg ut av en den første bygningen, altså nesten rett etter han mannen tok av seg masken og viste meg at han var en venn.

 

Men nå klarer jeg ikke å finne ut hvordan i allverden jeg skal komme meg litt videre.

Flaut å sette seg fast allerede etter 5min :blush:

Men jaja, noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer videre ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, akkurat den plassen sat eg også fast ei stund, og det er også einaste plassen eg har lurt litt kva eg skulle gjere (foreløpig, eg er litt over halvvegs). Dersom du går til høgre rett etter at du kjem ut av hovudbygninga, så finn du eit smug. Eg hugsar ikkje nøyaktig kva som skulle gjerast i det smuget, men eg trur det involverte stabling av kasser. Du får prøve deg fram. Evt. kan du google "half life" +walkthrough. :)

Lenke til kommentar
Heh, akkurat den plassen sat eg også fast ei stund, og det er også einaste plassen eg har lurt litt kva eg skulle gjere (foreløpig, eg er litt over halvvegs). Dersom du går til høgre rett etter at du kjem ut av hovudbygninga, så finn du eit smug. Eg hugsar ikkje nøyaktig kva som skulle gjerast i det smuget, men eg trur det involverte stabling av kasser. Du får prøve deg fram. Evt. kan du google "half life" +walkthrough. :)

 

Så den stigen nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...