Gå til innhold

Java-feil i siste Firefox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Dette ser ut til å være ett rent Windows Vista problem. :hmm: Da jeg har ikke problemer med Ubuntu eller XP maskina mi.

Skrevet (endret)

Gjelder dette problemet oss som benytter Java Runtime Environment (JRE) 6.0 Update 3 på utsiden av FireFox?

Fungerer utmerket på begge mine PC-er med Vista og XP.

Endret av John Kr
Skrevet

Jeg fikk brått problemer med treghet i vista, ikke alle programmer som starter under boot og feilmeldinger i Logitech Setpoint driverne for ett par dager siden, tror dere andre at dette kan være noe av årsaken til dette?

Skrevet

Jeg har en pc med vista, og hos meg funker det ikke å bytte mellom fanene(ved hjelp av mus). Jeg må trykke på en fane, og derretter trykk på piltastene for å få bytta fane. Er dette bare en feil her, eller er det noe som er feil med firefox?

Skrevet (endret)

Jeg bruker XP og Firefox. Har spesiellt 1 side som krasjer. Java Popup, Jamba reklame. Krasjer browseren.

Hvis jeg trykker på stop etter å ha skrevet urlen og latt den laste litt kommer popupen opp etter hvert. Lukker den og trykker reload. Da funker det.

Bruker Java JRE on the side japp.

Endret av brazir
Skrevet

Sliter med problemet beskrevet i artikkelen, hver gang jeg besøker en nettside som benytter Java, slutter Fx å svare. Forsøkte "guiden" i artikkelen uten hell. :|

Skrevet

Jeg har overhode ingen problemer.

Og jeg kjører Windows XP Pro 32bit Engelsk (egen nLite utgave) @ Mozilla FireFox 2.0.0.8 @ Java JRE 6.0 Update 3

Skrevet (endret)

ingen problemer her heller.

xp, siste oppdatering av FF , java standar 6, og settpoint.

prøv spedometret her på hardware.

hva skjer hos dere som har problemer ?

Endret av elg-elg123
Skrevet

Fiksen funker ikke.. Er poenget at man skal kjøre firefox i sikker modus og besøke en javaside, og restarte? Funker ikke her i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...