Gå til innhold

Tskjorter med PortalMotiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en tskjorte med portal-motiv. (Spillet)

De selger en i valvestore, men frakt koster over $20 så det er lite aktuelt...

Så er det noen andre plasser der de selger portal-t-skjorter, eller en plass der jeg kan få kjøpt sånn man stryker på selv?

Det hadde vært en ære å få gå rundt å reklamere for det fantastiske spillet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
eller en plass der jeg kan få kjøpt sånn man stryker på selv?

Kalles Patch :D:D..

--------------------------------------

Jeg vil også ha en Portal tshorte:O:O..

hadde vært kult om man kunne se rommet mitt gjennom den portalen :D:D

Kursen er lav for tiden. men hva hjelper det når frakten er dyrere en ordren :/:/

"The cake is a lie!"

Endret av probin
Skrevet

Takk for svar folkens!

Likte ideen om et spleiselag for oss på forumet, men tror det blir for tungvindt i forhold til hvor lite vi egentlig sparer..

Eller hva tror dere?

Cake is a lie var ikke så kul, men kommer nok sikkert flere etter hvert, så takk for link!

Skrevet (endret)
Takk for svar folkens!

Likte ideen om et spleiselag for oss på forumet, men tror det blir for tungvindt i forhold til hvor lite vi egentlig sparer..

Eller hva tror dere?

Cake is a lie var ikke så kul, men kommer nok sikkert flere etter hvert, så takk for link!

Dra på clasern og kjøp strykeark til printern, print ut og stryk ivei.. hele russetia om igjen :p

Men 20 i frakt vakke så mye for en tskjorte da? ... husk at den mest sannsynlig blir sendt i en bobleplast konvolutt som ikke koster mye å sende,

edit:

heisann, blingsa .. men dra på clasern ... masse gøy der :p

Endret av texaco
Skrevet

Har utrolig lyst på et par slike t-skjorter selv! Gikk faktisk inn på nettbutikken igår og bestilte en team fortress 2 t-skjorte, men droppa det da jeg så frakten :ohmy: var mer enn det t-skjorta kostet!

Skrevet
Jeg har lyst på en tskjorte med portal-motiv. (Spillet)

De selger en i valvestore, men frakt koster over $20 så det er lite aktuelt...

Så er det noen andre plasser der de selger portal-t-skjorter, eller en plass der jeg kan få kjøpt sånn man stryker på selv?

Det hadde vært en ære å få gå rundt å reklamere for det fantastiske spillet!

100kr i frakt er vel ikke så voldtsomt?

Skrevet

Bestilte fire skjorter selv nå fra Steam. $27 i frakt er ikke så tussete. Samme som jeg måtte ha betalt hvis jeg bestiller skjorta i Norge. :p

-KJ

Skrevet

Kjøpte en Half Life 2 T-skjorte derfra. Var svært dårlig kvalitet.

En av sømmene gikk opp + at trykket ikke tåler mer en 2-3 vask før det ser slitt ut.

De er og store for størrelsen, jeg tenkte bedre med for stor en for liten. Ble litt vel stor.

Kjøpte den egentlig bare fordi jeg skulle ha meg en Head Crab. (den henger fint på sprinkler røret mitt.)

Skrevet

De har sagt at det skal komme companioncube-kjæledyr snart! :D Kjøpe en koseboks og en tskjorte! Da blir ikke frakten så dyr (i forhold til det tingene koster) :p

Dere som skriver at 100kr for frakt ikke er mye - Å betale 143kr i frakt på noe som koster 106kr er jo verre enn å importere bil fra sør-afrika! (forhold vare/frakt)

250 kr for en tskjorte som blir fort ødelagt og som ikke tåler vaskemaskin er også ganske drøyt.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...