Gå til innhold

You're a pro or you're a noob. That's life.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Hvis man skal spise sin egen medisin bør det vel være "Hva med å godta at smak er subjektivt, og at jeg syns han er elendig til å lage film?"

;)

Neida :)

Så smak er ikke subjektivt altså? :p

Joda :p

Men for å slutte å kverulere så kan jeg si at han som laget denne filmen er like god til å lage film, som en femåring er til å lage musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men for å slutte å kverulere så kan jeg si at han som laget denne filmen er like god til å lage film, som en femåring er til å lage musikk.

oisann .. selveid er veleid :-D

nevner i fleng .. mozart ... etc etc etc ;-)

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Skalvise.

Ta antallet femåringer som har vært.

Så tar du og finner ut hvor stor andel som har komponert god musikk. Sjokkerende store tall, er det ikke?

Hvis du ser hvor mange av de som faktisk har prøvd å komponere musikk, så ble det fort mindre tall :whistle:

Skrevet (endret)
Skalvise.

Ta antallet femåringer som har vært.

Så tar du og finner ut hvor stor andel som har komponert god musikk. Sjokkerende store tall, er det ikke?

Hvis du ser hvor mange av de som faktisk har prøvd å komponere musikk, så ble det fort mindre tall :whistle:

@kjetilkl: Nevn flere enn Mozart. :p

Tror alle femåringer som går forbi et piano prøver seg på å komponere, men de poster det ikke på youtube hver jævla gang.

Endret av Torinogut
Skrevet
@kjetilkl: Nevn flere enn Mozart. :p

Tror alle femåringer som går forbi et piano prøver seg på å komponere, men de poster det ikke på youtube hver jævla gang.

Nå gadd jeg ikke akkurat sjekke alle de klassiske komponistenes meritliste mot alder ;-) - men det er flere enn mozart for å si det sånn. - Og du sammenlignet EN femåring (jeg valgte da her å sett inn en spesifikk 5-åring - nemlig mozart) med denne spesifikke filmen ;-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Bumper denne her jeg, siden fyren har laget drøssevis med filmer og startet opp med et nytt prosjekt i tillegg til at han konstant ligger å snoker i You tube sine "most veiwed" lister. Athene går rett og slett gjennom taket! Fyren må være et geni, hvordan klarer han å bli så populær med sin repetive wannabe humor?

Skrevet (endret)

Etter at de hodeløse fårene som befolker World of Warcraft (etter omfanget av Dirge-spam og Chuck Norris jokes enda å dømme) endelig greide å se gjennom den pretensiøse apekatthumoren hans, har han blitt tvunget til å ha med ei halvnaken dame i videoene sine. Dette appellerer til det nest største behovet deres etter e-penis, nemlig kjønnsdriften.

Endret av Loeve
Skrevet (endret)
*Slett*

Gidd bumpe poster fra langt bak i tid, er du grei -_-

Du mener jeg skulle laget en ny tråd om akkurat det samme, så du kunne klage i den i stedet? Uansett, Athene for president! :w00t:

Endret av QBab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...