Gå til innhold

You're a pro or you're a noob. That's life.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

"I shit my pants man. Just like Jesus. He made sacrificies. I eat broccoli." - The Crazy Belgian Dude.

Morsomt :omg:

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet (endret)

Han har noen gode poenger, men ellers syns jeg han var for "wannabe gangster" og "wannabe Jeremy" ^^

...

"They say the game is about fun. If I kill you, if I pwn you... who's having fun?"

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Vel, "Mest aktiv i World of Warcraft ( 779 innlegg / 94% av dette medlemmets aktive innlegg )"

Ikke noe å si imot :p

Skrevet

Synes dette var ganske festelig, ikke noen latteranfall, jeg flirte ikke i det hele tatt faktisk, men det var festelig å se på fordi han var så selvgod og teit ;)

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva dere har imot klippene, han er jo artig fordi at han er regelrett dum, det er jo ikke noe roflmartriale, men... Det er alltid se folk være bråkjekk(synes nå jeg). Dessuten, han oppnår nå det han vil(det jeg tror han søker er oppmerksomhet, og få folk til å bli irritert og starte en diskusjon) :)

Endret av Larusso
Skrevet (endret)
Skjønner ikke hva dere har imot klippene, han er jo artig fordi at han er regelrett dum, det er jo ikke noe roflmartriale, men... Det er alltid se folk være bråkjekk(synes nå jeg). Dessuten, han oppnår nå det han vil(det jeg tror han søker er oppmerksomhet, og få folk til å bli irritert og starte en diskusjon) :)

Det er verdens mest oppbrukte argument for dårlige klipp er det ikke? "Jeg* ville lage diskusjon!" Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Edit: forandret fra "han" til jeg*

Endret av Torinogut
Skrevet (endret)

Det er verdens mest oppbrukte argument for dårlige klipp er det ikke? "Han ville lage diskusjon!" Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Jeg godtar fult at smak er subjektivt, jeg fremmet bare om mine synspunkter, og merk at jeg lurte på HVORFOR folk ikke liker den. Eneste kommentarene er '' flaut'' osv, forklarer ikke mye :p Men for all del, folk for jo selvfølgelig mene hva de vil. Dessuten kan det godt være et vell brukt argument at ''folk vil starte en diskusjon'' men det er nå det JEG tror er bakgrunnen her, blant andre ting. Og det er vel ikke å fornekte at dette også er tilfellet i MANGE situasjoner.

Endret av Larusso
Skrevet

Det er verdens mest oppbrukte argument for dårlige klipp er det ikke? "Han ville lage diskusjon!" Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Jeg godtar fult at smak er subjektivt, jeg fremmet bare om mine synspunkter, og merk at jeg lurte på HVORFOR folk ikke liker den. Eneste kommentarene er '' flaut'' osv, forklarer ikke mye :p Men for all del, folk for jo selvfølgelig mene hva de vil. Dessuten kan det godt være et vell brukt argument at ''folk vil starte en diskusjon'' men det er nå det JEG tror er bakgrunnen her, blant andre ting. Og det er vel ikke å fornekte at dette også er tilfellet i MANGE situasjoner.

Ja, jeg kunne jo kommentert dypere :p Men du har helt rett at det er tilfellet i mange situasjoner, men tror grunnen er at de er dårlige til å lage film ganske ofte. ;)

Skrevet

Første klippet var litt fresh og litt artig, mens de to andre var bare dårlige kopier av Pure Pwnage og i tillegg prøver han å resirkulere det som var morsomt i det første klippet og bommer voldsomt.

Kort fortalt: Klipp 1 er ok. Klipp 2 og 3 er bare dårlig søppel.

Skrevet
Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Hvis man skal spise sin egen medisin bør det vel være "Hva med å godta at smak er subjektivt, og at jeg syns han er elendig til å lage film?"

;)

Skrevet

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

Endel spam og tullprat er fjernet i tillegg.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Skrevet
Hva med å godta at smak er subjektivt, og at noen faktisk er elendige til å lage film?

Hvis man skal spise sin egen medisin bør det vel være "Hva med å godta at smak er subjektivt, og at jeg syns han er elendig til å lage film?"

;)

Neida :)

Skrevet

;)

Neida :)

Så smak er ikke subjektivt altså? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...