Gå til innhold

Tråden om Metroid Prime Corruption


aspic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet når Metroid Prime 3 Corruption kommer til Trondheim? De hadde ikke fått det inn noen plass:S

 

Jeg kjøpte det ihvertfall på platekompaniet for en stund siden, men kan jo hende de er utsolgt. Ellers mener jeg å huske at de hadde det enten på spaceworld torget eller spiderman i dag. Jeg ville uanset sjekka platekompaniet først, så sparer du kanskje 200kr.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp

Screwattack :D

Ganske kult igrunn :) Spillet blir bare bedre og bedre syntes jeg. Plassen jeg plukka opp nevnte upgrade minnet meg litt om Prime 1 og :D(et av tidenes spill syntes jeg)

 

Edit: Spilte litt Metroid Prime Echoes igår, og var litt ekkelt uten wiimoten. Skulle kommet Metroid Prime 1 remake til wii :p

 

Da fikk jeg den "oppgraderingen" jeg også - fikk litt flashback til eneren i det miljøet.

 

Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som dukker opp etterhvert :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Endelig fullført dette fantastiske spillet på 100%. Andre som har klart det? For det er noe jeg lure på angående siste snutt.

Er 90% og fant sånn hemmlig greie sånn at alle de tingene man skal finde kommer på kartet, men viser bare de på planetene, mangler bare 3-4 på bryyo. så jeg skal gjennom alle de andre tingene og finne 100%. uansett. Men må bli ferdig før jul da. ønsker meg mario til jul vet dere.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...