Gå til innhold

Jeg må tjene litt penger.


Anbefalte innlegg

HEI alle sammen!

jeg er en 13 år gammel gutt som bor i arendal. vet dere om hvordan man kan tjene noen småpenger.. i helge jobb..? jeg gidder ikke gå med avisen. jeg har regnet ut at det ikke gir stort utbytte her hvor jeg bor.. men finnes det noen steder hvor de trenger litt assistanse eller noe sånt? vet dere hvor folk trenger hjelp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bare er 13 år og ikke vil gå med avisen så er det ikke mange andre muligheter. Hjelp besteforeldrene dine i hagen eller hør med foreldrene dine om de har noe til deg. Da jeg var 13 gikk jeg med avsien i tillegg til at jeg en gang i uken hjalp til på jobben til moren min med å levere beskjeder og sånt mellom kontorene. Tror ikke det var noe de trengte, men jeg kunne da ikke få betalt uten å gjøre noe. Tror jeg hadde en inntekt på rundt 3 000 i måneden, da. Ikke særlig mye, men som 13åring var det helt greit.

Lenke til kommentar

Først leste jeg "Simen1" som trådstarter, så jeg bare måtte trykke på tråden.

 

Som Arbakadarba sa er det ikke mye du kan gjøre hvis du ikke vil gå med avisen. Det er få jobber du er gammel nok til å ha.

 

Hva trenger du penger til, og hvor mye? Du kan jo spørre foreldrene dine hvis det er noe du bare må ha.

Lenke til kommentar
Å gå med avisen er jo tross alt betalt mosjon! :D

Ja, jeg gjorde det fra jeg var 14-16. Hadde greit betalt også, faktisk. 3-4.000 i måneden. :) Dette var da Aftenpostens Aftenutgave.

hvem skal jeg kontakte for og få solgt aviser? desuten jeg gidder IKKE gå med avisen på søndager bare.. vil gjøre det hver dag.. kanskje om morningene? eller om kvelden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...