Gå til innhold

Portal grafikk problemer (henger seg) (Løst!)


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat kjøpt Portal gjennom steam, og har fått spillt i ca. en halvtime, så begynte grafikken å oppføre seg rart, masse streker og ting som dukket opp når jeg siktet i en spesiell retning. Og så begynte det å henge seg litt, men kom seg tilbake igjen etter en liten stund. Etter dette så hang spillet seg helt, og da var det bare masse vertikale streker i alle forskjellige farger over hele skjermen, PC-en hadde da hengt seg helt og jeg måtte trykke restart knappen på PC-en, "ctr-alt-del" virket ikke, PC-en reagerte ikke på noe. Har startet spillet opp et par ganger til, men det samme skjer ganske fort.

 

Jeg har Asus Crosshair hovedkort, AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+, 2gb DDR2 corsair ram, GeForce 7950 GT.

 

Noen andre som har hatte lignende eller samme problem, og en løsning til dette? Har søkt etter patch men, fant ikke noe med det første.

 

Takke for alle svar!

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme problemet i testchamber 19. med flammene på et punkt låser burken seg helt, ikke mulig å åpne taskmgr eller noe. Temperaturen på skjermkortet ble ikke målt over 60, samme med prosessor. Så tviler på at mitt problem har noe med varme å gjøre. : ( Jeg kjører forøvrig spillet nonsteam. Kjører relativt gammel hw, som athlon 64 3000, 1gb ddr pc3200 ram, et-eller-annet x800 skjermkort.

Endret av Ben-o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...