Depressure Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Noen som spiller/har spilt det det og har noen tips om hvordan komme videre? Jeg står nemlig gadd fast i starten av spillet og begynner og bli litt frustrert nå. Jeg har vandret i de 3 etasjene og plukket opp ei tang, en lighter, med kits og noen kuler. men jeg får ikke åpnet døra nede i kjelleren til ho dama (som det forhåpentlig vis er)... noe som kan gi meg en ledetråd?
molna Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg jobber i Glu og har selvsagt spilt det Men, dessverre har jeg samme problemet som deg... Det er vel en nøkkel som må finnes. Skal snoke litt og se hva jeg finner ut. Ellers er det kanskje noen andre her som vet det.
aeropilot Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Silent hill til mobilen? Noen som kan vise vei til hvor jeg finner det?
molna Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Telenor og netcom har det sikkert. I tillegg er det på Inpoc i allefall. http://www.inpoc.no/shop/games/index.vsp?s...p;action=detail Sjekk at mobilen din er støtta og ikke forvent PS-kvalitet på denne mobilversjonen da
molna Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Ah oki... Eneste HTC/Qtek vi støtter for Silent Hill er HTC Touch. Brukere av Windows-mobiler kjøper generelt lite spill, trolig fordi de brukes mest av forretningsbrukere og ikke så mange unge. Men det kommer mer og mer... Akkurat 8310 er nok for gammel riktignok.
aeropilot Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Men hvis dette spillet er javabasert (jeg bare gjetter), hvorfor virker det ikke på alle mobiler som støtter java? Og hvis det fungerer på Touch, hvorfor virker det ikke på alle andre mobiler med windows og touchscreen? Bare lurer...
Depressure Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Jeg jobber i Glu og har selvsagt spilt det Men, dessverre har jeg samme problemet som deg... Det er vel en nøkkel som må finnes. Skal snoke litt og se hva jeg finner ut. Ellers er det kanskje noen andre her som vet det. Godt det er flere enn meg =) Sjekk PM Får jeg og pm eller?? Ingen spill støttes av din telefon :-( Samma saken her, men dama har heldigvis mobil som støtta det.. det som er snålt er at jeg har en k810i. og den er ikke støttet.. syns det bare er rart. Så foresten nå at denne tråden kunne ha blitt plasert litt bedre, men shit la gå.
molna Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Får jeg og pm eller?? Var deg jeg sendte PM til ja Ikke fått den? K810 støtter dette spillet. Må være inpoc som ikke har lagt ut den versjonen enda. På glu.com kan du sikkert kjøpe den for K810. Endret 19. oktober 2007 av molna
Depressure Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Får jeg og pm eller?? Var deg jeg sendte PM til ja Ikke fått den? K810 støtter dette spillet. Må være inpoc som ikke har lagt ut den versjonen enda. På glu.com kan du sikkert kjøpe den for K810. Takk for pm'en! fikk den omsider. grunnen til at ejg ikke fikk spillet lastet ned var på grunn av internett profilen på telefonen min, men det er fikset nå.
Tor Haakon Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som spiller/har spilt det det og har noen tips om hvordan komme videre? Jeg står nemlig gadd fast i starten av spillet og begynner og bli litt frustrert nå. Jeg har vandret i de 3 etasjene og plukket opp ei tang, en lighter, med kits og noen kuler. men jeg får ikke åpnet døra nede i kjelleren til ho dama (som det forhåpentlig vis er)... noe som kan gi meg en ledetråd? Har tydeligvis kommet litt lengre enn deg. Har notatet for å åpne safen, problemet er at jeg ikke er så god på gåter. I tillegg er den på engelsk Det ser ut som du mangler ett stearinlys. Du finner det i spisestuen (på høyre side av vinduet). Når du har dette, må du tenne opp i ved-ovnen (på kjøkkenet), og putte stearinlyset oppi kasserollen. Du får da en liten nøkkel som passer til den miderste døren til toalettet i andre etasje. Trykker på det røde over toalettet (slik at det lyser rødt). Du finner en skruve greie på ett av soverommene, denne skal du brukke på kontoret i første etasjen (i starten av spillet, for å åpne ei dør). Du noterer det som står på veggen (med rød skrift), går opp til toalettet og slår av det røde lyset. Går ned til kontortet og skal åpne safen. Kommer ikke lengre. Hjelp!
mini-g Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Noen som spiller/har spilt det det og har noen tips om hvordan komme videre? Jeg står nemlig gadd fast i starten av spillet og begynner og bli litt frustrert nå. Jeg har vandret i de 3 etasjene og plukket opp ei tang, en lighter, med kits og noen kuler. men jeg får ikke åpnet døra nede i kjelleren til ho dama (som det forhåpentlig vis er)... noe som kan gi meg en ledetråd? Har tydeligvis kommet litt lengre enn deg. Har notatet for å åpne safen, problemet er at jeg ikke er så god på gåter. I tillegg er den på engelsk Det ser ut som du mangler ett stearinlys. Du finner det i spisestuen (på høyre side av vinduet). Når du har dette, må du tenne opp i ved-ovnen (på kjøkkenet), og putte stearinlyset oppi kasserollen. Du får da en liten nøkkel som passer til den miderste døren til toalettet i andre etasje. Trykker på det røde over toalettet (slik at det lyser rødt). Du finner en skruve greie på ett av soverommene, denne skal du brukke på kontoret i første etasjen (i starten av spillet, for å åpne ei dør). Du noterer det som står på veggen (med rød skrift), går opp til toalettet og slår av det røde lyset. Går ned til kontortet og skal åpne safen. Kommer ikke lengre. Hjelp! hehe jeg har runa spilet (ble litt skufa over sluten men det får gå) koden på safen er slik først tryker du på den helt til høyere på den høyere knape dingsen så tryker du på den helt til venstere på den høyere knape dingsen så tryker du i miten på den høyere knape dingsen så tryker du helt til høyere på den venstere knape dingsen da står bare de to helt til venstere igjen (viktig at du gjør det i riktig rekefølge) hvis du lurer på mer eller hvis du ikke skjøner forklaringa bare send meg en mail eller no sant Endret 4. november 2007 av mini-g
mini-g Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg jobber i Glu og har selvsagt spilt det Men, dessverre har jeg samme problemet som deg... Det er vel en nøkkel som må finnes. Skal snoke litt og se hva jeg finner ut. Ellers er det kanskje noen andre her som vet det. vet du når silent hill part 2 komer på mobilen?+ ARG!! iriterende slutt! to be continjued...... >
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå