Gå til innhold

BRA Multiplayer online spill (mmorpg)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til du som sier jeg ikke burde spille mmorpg spill, jeg ELSKER den type spill, men jeg HATER og starte på nytt... defor er de veldig irriterende når sånne ting skjer ....

 

 

er final fantasy bra, og er de noen som kan svare på mine tidliger spørsmål ?

 

(jeg har spillt mange final fantasy spill til PS2, jeg er veldig glad i måtten man spiller de på <3)

 

og dessuten, wow er rett og slett FOR enkelt, du finner ALT for mange idioter og noobs der :(

 

wow er ''for enkelt''... og dessuten er disse expension packene bare irriterende ... gjør alt verdiløst .... de som er bra, er at de gir lowbis en ny kjangse.. men wow dør uansett snart ..

Endret av turak
Lenke til kommentar
Spill som everquest og ultima online hvor den først nevnede fra '99 og andre '97 eksisterer enda, hva får deg til å tro at wow kommer til å dø?

 

Det at flere og flere slutter med WoW?

Tilleggspakkene er pain in the ass. Kunne like godt fjerna tier 1-3 fra spillet pga INGEN gidder å skaffe de.

Lenke til kommentar
Spill som everquest og ultima online hvor den først nevnede fra '99 og andre '97 eksisterer enda, hva får deg til å tro at wow kommer til å dø?

 

Det at flere og flere slutter med WoW?

Tilleggspakkene er pain in the ass. Kunne like godt fjerna tier 1-3 fra spillet pga INGEN gidder å skaffe de.

 

Kan du gi noen kilder til dette med at flere og flere slutter? Sist jeg sjekket hadde antall innbyggere i azeroth økt ;p

 

Tja, kan vel vente å se ann Conan?

Lenke til kommentar

til dere som sier WoW dør ut, tenk dere litt om... jeg har lest mye WoW history... nå er de faktisk tomt for hele kontinenter som man kan ''legge til''.. azeroth, northenrender og outland war de 3, uten om et par planeter som andre monster kommmer fra.... begynner og bli litt tomt for ideer der kansje ??...

 

og tenk deg at du akkurat har nåd ''toppe'' fått deg en bra guild og gear + at du er i max lvl... så kommer in expansions pack, og du må gjøre ALT om igjen, fordi alt de gamle geare er VERDILØST .... de er nesten ingen personer igjen i azeroth, fordi alle er i outland... når northenrender kommer blir de ende mere spliting ... tror ikke den death knight class'n kommer til og booste noe særlig .. blizzard har rett og slett for litte fantasi ...

 

hvis noen har spillt runscape, så syntes dere sikkert de suger... men hvordan de er byggd opp er genialt, fordi ingen klager over at SPILLET er dårlig, de lager nye quest nu og da, og folk syntes spillet er greit ... men wow er ALT for enkelt og spille og ''runder'' og styre og alt de andre driten.. (defor er de mange som spiller de)

 

men folk inser før eller senere at de suger (folk sjekker game tiden sin, og finner ut at de har brukt 100 dager på et spill, istedefor venner og famili... wow bli jo nærmest sett på som en sykdom (folk har blitt send til ''kliniker'' for og slutt og spille wow, fordi de faktisk slutter og spise og drike ... .bare WoW WoW og mere WoW

Lenke til kommentar

Så du skylder på spillet WoW, et ondt spill som får folk til å sulte og tørste ihjel og ikke får noe sosial kontakt i det virkelige liv? Det er jo personen som spiller som er ansvarlig for hvor mye tid de vil bruke.

 

At gear blir verdiløst når det kommer expansions er jo en selvfølge når det blir høyere lvl cap. De fleste spill fungerer sånn.

 

Skal sies at jeg ikke liker retningen WoW tok etter TBC og at jeg aldri spiller det lengre. Jeg synes spillet i dag blir altfor basert på grinding og lite morro. Det er også gear basert i en dårlig favør.

Lenke til kommentar
Spill som everquest og ultima online hvor den først nevnede fra '99 og andre '97 eksisterer enda, hva får deg til å tro at wow kommer til å dø?

 

Det at flere og flere slutter med WoW?

Tilleggspakkene er pain in the ass. Kunne like godt fjerna tier 1-3 fra spillet pga INGEN gidder å skaffe de.

 

Kan du gi noen kilder til dette med at flere og flere slutter? Sist jeg sjekket hadde antall innbyggere i azeroth økt ;p

 

Tja, kan vel vente å se ann Conan?

 

Var kanskje litt kjapp på avtrekkeren der. Tallene stiger kanskje, men det er flere og flere i min vennekrets som slutter med WoW rett og slett fordi det er kjedelig. Samme endeløse grindinga, samme quests, samme armordesign og sist men ikke minst: SMÅ DRITTUNGER som ødelegger instanceruns.

Lenke til kommentar
jeg har prøvd eve-online, syntes de virket kult nok, men veldig vanskelig og lære seg (jeg begynnte jo og forstå de), jeg fant en venn som hjelpet meg, men de var en trail account... de sa også at de var nærmest umulig og komme på høyde med de ''beste'', og fant også ut at jeg hadde rollet feil class for meg ^^... spørsmål.

 

Koster de mye ?

 

Hva Skal Man Satse på ? (jeg satset mining).

 

og kan du ha de MORSOMT der ??

 

Ja. man KAN faktisk ha det gøy, men jeg skjønner at du ikke forstår hva, siden du gikk for MINING! xD heheh, PvP er det som gjelder. Masse spenning når du er med i et corporation, jaker på folk og knuser dem, eller blir jakta selv og må slippe unna. Men dert er jo også mye forarbeid før du kommer hit da. bygge opp skills og skaffe penger til skip og utstyr.

 

Prisen er vel på en hudrelapp den første måneden, så blir det litt billigere, og det er verdt det!(etter min mening)

 

ingame navn: Garth Idellian, ta kontakt alle sammen! :p

Endret av ubermons
Lenke til kommentar

men de som skuffer meg meste er de faktume at nesten alle spill som kommer ut nå er en wow eterligning ... håper noen kommer med noe nytt som er bra ....

 

 

og for og være PvP'r på du sitte sånn sirka 24/7 i 2 uker for og få alt gere skillan og lvlan du trenger, dessuten så blir du lei av de før eller senere .... samme gamle om og om igjen ... blizzard fortseter jo bare og lage flere og flere expansion packer ... de er morsomt de først 1-4 ukan, før alt begynner og gå sakte med noen få høyde punkter ... og når du har nådd lvl 70 (eller toppen som blir 80 senere;) er de bare grining og noen få turer i instancer .. den evige jakten på et bra gear .... så er de bare de med og drepe noen i ny og ne ... men Prist kan ikke drepe noen hvis de vil i insatncer (fordi de må være holy), mestepartene av druidene har de sånn og ... eller kansje minsterparten ... men noen har de .. så er de warrior som ikke gjør noe dmg når dem protect speca ..

 

de eneste de gjør er og sitte time etter time fåran PC-en for og få cyber gear og skryte av ? ... weee... kjempe morsomt ....

 

og neste gang blir de vel lvl 90.. så 100 ? .... og dessuten, så begynner de og bli tørt med historie ... etter 2 expansion packer så er meste parten av historiene sugd bort ... og då gar alt på fantasien til blizzard XD... nopp... wow dør nok ut snart..

 

 

 

er de lenge til warhammer online kommer ut (hvis de ikke har gjort de allerede)? og er LOTR online no bra ? .. S:

Lenke til kommentar
Vent til slutten av mars, og kjøp Age of Conan når det kommer, og sett deg ned og kos deg, inntil da, lad betteriene dine.

 

Eller tren imens slik at du kan at deg råd til å slakke på det når AOC kommer :)

 

Jeg frykter at vi får samme problemet med Age of Conan med tanke på at man må grinde for å bli god i spillet. Denne trenden her hater jeg intenst med MMORPG`s. Husker sist jeg besøkte City of Heroes så ble jeg brutalt slaktet av en lik level MA/SR Scrapper pga han har grinda noe som booster statsen hans. Selv om jeg var taktisk flink og visste om det meste så hadde jeg ikke sjans pga statsen hans var overlegen min.

 

Håper inderlig at Age of Conan virkelig ikke blir slik. Helt utrolig at så mange spiller WoW enda for å finne ut etter noen tusen timer at "oy, jeg kan ikke være unik, jeg er som alle andre millioner spillere. Sjitspill byebye".

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Guild Wars. Du betaler for spillet så eier du spillet, kan spille det så mye du vil uten måneds betaling. Du kan komme til level 20. Men spillet er også veldig balansert. Alle klassene har sine sterke og svake sider. Det jeg liker best met guild wars er at man bare kan ha 8 skills om gangen. Når man skal jakte eller gjøre oppdrag. Dette gjør at man må velge mer forsiktig hvilke skills man skal ha, så det går veldig mye på hva slags "build" du vil ha. Build i gw vil si hvilke skills du har, utstyr - våpen, armor og attributes som er f.eks for warrior : strength (primary skill), axe amstery, swordmanship, hammer mastery og tactics. Alle disse attributesene er linket til skills som blir bedre jo høyre point i dne attributen. Primary skill er den skillen som bare f.eks priamry warriors kan ha, som for warriors er strength. i guild wars kan man ha 2 klasser, en primary og en secondayr, hvis man f.eks er secondary warrior for man ikek strength attribute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...