Gå til innhold

Drepte Roland i Okara


Anbefalte innlegg

Jeg har altså drept Roland, og har lest at han skal bli en paladin etter hvert... Hva skal jeg gjøre? Kan jeg gjenopplive ham, eller er han unødvendig?

 

I tillegg stjal jeg en katana fra kista hans, men det kommer ikke opp i "oppskriften" til Mastersword (har en fra før også). Er dette en bug? Hvordan kan jeg evt. fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har altså drept Roland, og har lest at han skal bli en paladin etter hvert... Hva skal jeg gjøre? Kan jeg gjenopplive ham, eller er han unødvendig?

 

I tillegg stjal jeg en katana fra kista hans, men det kommer ikke opp i "oppskriften" til Mastersword (har en fra før også). Er dette en bug? Hvordan kan jeg evt. fikse det?

 

Prøv her og bla deg gjennom FAQ/Walkthrough !

 

Btw, bruker du det rette søkeordet, så finner du svare. GL

Lenke til kommentar
Greier ikke å finne det...Du hadde ikke hatt veldig mye mot å bare si det da? :innocent:

 

Forøvrig har alle fighting-trenerne "forsvunnet" (muligheten til å lære skills altså, ikke NPC'ene) Har noen en løsning på dette?

 

Du kan jo evnt loade en save før du drepte han.

 

Nå husker jeg ikke helt historie-gangen. Men, hadde du i oppdrag å drepe han? Om du har valgt å gå imot rebels og har valgt å gå veien som mercenary. Så spiller vel han ikke noe rolle, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...