Sjefern Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Sto på et tak og slappet av da en kar kom hoppendes bort til med og tydeligvis ville trade. Jeg fulgte nyskjerrig med på hva han ville gi meg og så til min forbløffelse at jeg fikk 50g! Jeg ble selvfølgelig glad som en lerke og takket og bukket så godt jeg kunne. Så til min forferdelse sa han: "ok, now give it back" Dette hadde jeg jo selvfølgelig slettes ikke noe lyst til! Hvorfor gir han meg penger og gjør meg kjempeglad for så å knuse gleden med å kreve de tilbake? Så jeg gav de ikke tilbake. Karen maste og maste om at han ville ha de tilbake men det syntes jeg han ikke fortjente. Så jeg satte han på ignore og prøvde å fortsette å være glad. Nå er sitter jeg jo her og er litt usikker da. Kan jeg på noen måte bli straffet hvis han melder meg opp i systemet? Har jeg brutt noen regler når jeg ikke ville gi de tilbake?
MrLee Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Nei så absolutt ikke. Selv scamming er ikke forbudt ifølge reglene til blizzard. Det er en del av ingame life... Ta dine 50g og vær glad.
Sjefern Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Godt å høre Sitter liksom å tenker på hvordan en fattig stakkar hadde reagert om noe lignende hadde skjedd han i real life. Tror man kunne fått en del stygge reaksjoner. Skal ikke tulle sånn med folk syntes jeg! Men glad og fornøyd jeg da!
John Keats Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Han kan ikke få gjort noe som helst nei =) Kos deg med dine 50 gull!
Akira Kurosawa Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Du skulle gitt dem tilbake imo, kanskje han testet deg og ville gi en deg mer hvis det viste seg at du var en pålitelig fyr. =)
random_wannabe Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvorfor ville noen gidde å teste deg, for så å gi deg mer? Dette høres mer ut som en som trader deg noe, og skal trykke "Trade" og så fortere kansellere enn du greier å trykke "Trade". edit; For å irritere, selvsagt. Endret 18. oktober 2007 av lilleslem
random_wannabe Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 "ok, now give it back" høres ikke mye ut som en "Sorry, I traded the wrong guy. Could I have my golds back?"
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 "ok, now give it back" høres ikke mye ut som en "Sorry, I traded the wrong guy. Could I have my golds back?"
Schjellin Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 "ok, now give it back" høres ikke mye ut som en "Sorry, I traded the wrong guy. Could I have my golds back?" Du er ikke så dom du
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Helvete, Dombåsinger kan ikke bruke u. :< (Jeg skrev ikke Lom.) /pirkemodus. Uansett, kos deg med gullet ditt. Idioti skal idioti fordrives. Endret 21. oktober 2007 av Lycantrophe
Vaenas Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 vær glad og nytt dem han ga deg dem, vil han ha dem tilbake hans problem.
Schjellin Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Helvete, Dombåsinger kan ikke bruke u. :< (Jeg skrev ikke Lom.) /prikemodus. Uansett, kos deg med gullet ditt. Idioti skal idioti fordrives. WoW, sender deg 20 kr . - DUM - DUM bedre? Og kos deg med gullene trådstarter
EvenEleven Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Helvete, Dombåsinger kan ikke bruke u. :< (Jeg skrev ikke Lom.) /prikemodus. Uansett, kos deg med gullet ditt. Idioti skal idioti fordrives. pirkemodus. tard
Scatch Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 En kar tradet meg 800 gull, og ville ha de tilbake dagen etter. Disca relativt fort, har ikke hørt noe siden.
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hvilke idioter trader en annen helt fremmed og gir masse gull, deretter vil ha tilbake? Høres helt fjernt ut for meg.
saimon Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Vært i samme situasjon selv, bare at ikke penger:P Trade enchantings mats cerdt 150g til feil person xD Heldigvis var han grei =D Fikk de tilbake =)
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Dersom du sier du tradet til feil har noen folk vett til å gi tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå