Gå til innhold

For få energydrikker!


Simenrf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som også er gøy med energidrikker er man f.eks. kan blande med alkohol :p

Når det gjelder det også så er det taurinen som spiller inn. Det er langt farligere å blande redbull og sprit, enn battery og sprit

 

Energy drinks have a lot of stimulants in them like ginseng and taurine, while alcohol is a depressant so by mixing the two you're sending mixed messages to your nervous system which can cause cardiac related problems.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Av alt jeg har smakt er det ingenting som kommer i nærheten av X-RAY!

 

X. Ray Energy Drink

 

Anprisninger:

 

Be different.

 

X-RAY your drink for the taste of strong power.

 

Strong power drink.

 

Producent/importør

 

Harboes Bryggeri A/S

 

Indhold

 

250 ml

 

Pris

 

7,95

 

Pris pr. liter

 

31,8

 

Ingredienser:

 

Vand, sukker, carbondioxid, syre (citronsyre), aroma, guaranaekstrakt, farvestof (E150d) og koffein.

 

Næringsstoffer pr. 100 ml

 

Energi 49 kcal

 

Protein <0,1 g

 

Fedt <0,1 g

 

Kulhydrat 12 g

 

X-ray_black.jpg

 

Noen som veit om det er mulig i importere denne herligheten inn til landet?

Hadde gjort seg med 20-30 kasser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Norge har så få energidrikker! Vedder på at Afghanistan selger flere enn oss!

 

 

Vanlige energidrikker du får i Norge: Burn, Battery og Shot. Det har de på de fleste dagligvareforetninger. Så er det vel kanskje noen få bensinstasjoner som selger Bomba eller Cult?

 

 

Og hva med Sverige da? Hvorfor skal de få så mye energidrikker? Farlig med Red Bull? Folk har dødd av vann også....

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen som har dødd av kaffe og, siden det er mye mer koffein enn i Red Bull.

 

 

 

Skjønner altså ikke hvorfor det er så farlig med Red Bull og andre energidrikker med taurin i? Var i syden i sommerferien (Bulgaria Sunny Beach) Kjøpte 2 brett med red bull med meg hjem. Drakk i snitt 4 hver dag. Og 12 på ett LAN-party merka ingen ristninger eller noe sånt i kroppen? Bare hyper! :!:

 

Og hvorfor skal det være 15-års grense på norsk Burn? Er ikke den mye mindre i enn f.eks den Amerikanske? (ta meg bakfra hvis jeg tar feil)

Lenke til kommentar

Og forresten hvis dere skal finne på å dra til Bulgaria på ferie, kan jeg sterkt anbefale å smake på denne energidrikken: Pit_Bull_Energy_Drink.jpg

 

Den er DRIT god, mye bedre enn Red Bull, du kan få 0,4 liters flaske for 1.3 leva (ca. 6-7 norske kr) og du kan få den i 2liters flaske!!!! 4.5 leva (19kr)

 

 

 

kjøpte også masse sånne! anbefales sterkt!!

kan du se ett lite filmklipp fra 2liters flasken! til 19-20 norske kr! (4.5 leva elns.)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det ingen andre energydrikker i Norge enn Battery, Burn og Shot??

 

 

Har bare sett en drikk som heter Bomba på en bensinstasjon langt ute på Finnmarksvidda faktiskt! Det er det eneste.

Og hvor ble det av Dark Dogen? Hvorfor forsvant den? Noen som har sett den igjen?

 

 

 

 

 

Og jeg lurer på hvorfor de selger tobakk og sigaretter i Norge og ikke Red Bull? Er det liksom farligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...