Gå til innhold

Forhåpninger til Assassin's Creed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

. Jeg bare gleeeeder meg :) Perfekte spillet for meg.. digger sånt .

Er det 9 November eller 15? Jeg har en tråd her på forumet som har alt av fakta nesten, "Assassins Creed Informasjonstråd" eller no

Videoannonse
Annonse
Skrevet
. Jeg bare gleeeeder meg :) Perfekte spillet for meg.. digger sånt .

Er det 9 November eller 15? Jeg har en tråd her på forumet som har alt av fakta nesten, "Assassins Creed Informasjonstråd" eller no

15.November.

Eg gleder meg helt sinnsykt til Assassin's Creed!

Skrevet

Har ikke like store forhåpninger som jeg først hadde. At du i mange tilfeller beveger deg kun ved å holde inne ene musetasten, og resten gjøres automatisk høres ikke særlig morsomt ut. I tillegg ga Game Reactor spillet en stor slakt etter at de fikk prøve det. Det er ikke uvanlig at spill ofte ser bedre ut på storskjermen enn når man faktisk prøver det selv.

Skrevet

Slakten fra GR kom vel etter det som ble vist i sommer eller noe slikt? Rune i VG hadde kommentarer på det også, men nevnte også nylig at når han fikk spilt en oppdatert versjon av spillet så ble han mye mer positiv igjen.

Skrevet
Har ikke like store forhåpninger som jeg først hadde. At du i mange tilfeller beveger deg kun ved å holde inne ene musetasten, og resten gjøres automatisk høres ikke særlig morsomt ut. I tillegg ga Game Reactor spillet en stor slakt etter at de fikk prøve det. Det er ikke uvanlig at spill ofte ser bedre ut på storskjermen enn når man faktisk prøver det selv.

GR ga også Halo 3 10/10.

Nei, vent til games.no anmelder den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...