Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kaffe over et deNovo Edge


Anbefalte innlegg

Jeg var så dum at jeg satte fra meg en kopp kaffe ved siden av det råbra Logitech-tastaturet. Jeg drikker ikke kaffe eller noe som kan velve når jeg sitter foran skjermen ellers, koppen var bare satt helt temporært for å ta noe opp fra gulvet og så legge det ved siden av tastaturet, det var MS-DOS kommandoer. Da klarte jeg å søle over tastaturet før jeg fikk satt det på den vanlige trygge plassen på "kaffi-røykebordet".

 

Det finnes sikker et utall av samme sort spørsmål, men jeg har ikke tid til å søke ifall jeg hurtig må følge et råd fort og gale. Dette er det som lades opp i en ladestasjon, så det er ikke batterier å komme til fra baksiden. Jeg har helst ikke lyst til å åpne et så pass dyrt tastatur.

 

Noen som kan hjelpe? :)

Endret av Helge_Elg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke vil åpne det er det ikke stort annet å gjøre enn å hive det i søpla.

For å ha det minste håp om å få det fikset må du åpne opp, ta ut batteriet og tørke gått rundt omkring inne i tastaturet. Etter det kan du evt. kjøre det i oppvaskmaskinen. Da kan det være lurt å ta av tastene og kjøre de i bestikk"avdelingen" av oppvaskmaskinen. Etter det lar du det tørke en god stund før du fyrer det opp igjen.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Ja, din løsning er den eneste og heller ikke med den er jeg sikker på å få go'tastaturet up'n go.

Vel jeg kan ikke gjøre noe verre enn å få sett et deNovo på innsiden. Tastene var like gode som på gode laptoper, føler jeg sitter og hakker løst på et standard Logitech nå.

 

Anyway, tordenflesk, takk for du viste interesse og ga meg et råd.

Endret av Helge_Elg
Lenke til kommentar

Hør her :p

 

Åpne, ta ifra hverandre til minste del.. Tørke, vaske med teknisk sprit.. sette sammen igejn, jeg har gjort akkurat det samme på andre tastaturer men mitt Edge holder jeg laaangt unna drikke :ohmy:

 

Har ikke råd til og søle over det.

 

Men du har sikkert fiksa det nå, gi noe feedback på hvordan det gikk :)

 

Edit:Leif

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil åpne det er det ikke stort annet å gjøre enn å hive det i søpla.

For å ha det minste håp om å få det fikset må du åpne opp, ta ut batteriet og tørke gått rundt omkring inne i tastaturet. Etter det kan du evt. kjøre det i oppvaskmaskinen. Da kan det være lurt å ta av tastene og kjøre de i bestikk"avdelingen" av oppvaskmaskinen. Etter det lar du det tørke en god stund før du fyrer det opp igjen.

 

Oppvaskmaskinen?? :eek:

 

40 eller 60 grader?

 

:rofl:

 

:innocent:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...