Gå til innhold

Hvilken vei snur dama seg?

CurSe

Spinne spinne  

833 stemmer

1. 1. Hvilken vei ser du at hun spinner?

• Med klokken
      505
    • Mot klokken
      138
    • Spinner like mye begge veier
      190

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er "riktig" svar?

Hvis skyggen skal bestemme er "riktig" svar mot klokken.

Ørjan...

Men når hun beveger seg mot skyggen, vris beinet hennes rundt.... (Ihvertfall for meg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har en forklaring på dette? hvorfor man noen ganger ser at den går med klokken og plutselig så går den mot klokken også plutselig igjen går den med klokken?

"lurer" den rett og slett hjernen/synet?

jeg tror jeg har lest ett eller annet sted at det er lagt inn bilder innimellom i filmen, slik at den kan oppfattes på to måter. jeg så litt etter stedet jeg så dette, men fant det ikke, så det ble dessverre ikke noe nøyaktig svar..

Skrevet

samme hvor mye jeg prøver å få hun til å gå mot klokka klarer jeg det ikke.

klarer bare se att hun går med klokka.

• 4 uker senere...
Skrevet

satte jeg meg med ett kretskort forran meg å begynte å kikke på det snur dama mot venstre... Sitter jeg tankeløs å ser ut i rommet snurrer dama mot høyre

Skrevet (endret)

Haha, genialt. Satt i flere minutter og prøvde å få bildet til å snu retning, fikk det til ved å se på skjermen fra siden, nå snur den mot klokka uansett hva jeg gjør :p

Hva betyr dette? At jeg bruker begge sider like mye, eller at jeg er en jævel i å jukse? :p

Endret av IQ
Skrevet
Haha, genialt. Satt i flere minutter og prøvde å få bildet til å snu retning, fikk det til ved å se på skjermen fra siden, nå snur den mot klokka uansett hva jeg gjør :p

Hva betyr dette? At jeg bruker begge sider like mye, eller at jeg er en jævel i å jukse? :p

same here:p

Skrevet (endret)

Selvfølgelig spinner damen mot klokken.. Forstår ikke hvordan dere kan få det til noe annet..! :)

Edit: Tok meg en god stund med hard tenking for å få hun til å spinne andre veien..

Endret av Andy-P
Skrevet (endret)

lol? Første gangen jeg så dama gikk ut mot klokka, uten tvil. Men så ble siden oppdatert, og plutselig gikk uten andre veien, uten tvil..

Edit: Fant fort ut at det ikke hadde noe med oppdateringen å gjøre.. Noen ganger kan jeg bare blunke, så skifter hun retning.. Har ikke skjedd at hun skifter retning uten at jeg blunker, så må tydeligvis bryte synet for at hu skal gjøre det..

Endret av anietsoj
  • 1 måned senere...
Skrevet

AAAH! Greide det faktisk ganske så fort og få henne til og snurre mot klokken. Tok meg 5 sek...

Har hatt denne enven med og se begge veier så lenge jeg kan huske. Feks se begge figurene i et bilde der det skal se ut som 1...

Skrevet

Når jeg tenkte på noe med følelser, f.eks damen eller noen andre jeg er glad i fikk jeg den til høyre. Når jeg tenker matte eller fysikk eller noe f.eks 2+2=4 får jeg den til venstre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...